Aviseringar
Rensa alla

Saknar WoW


Ämnesstartare

Hej jag spelade wow i 1 år men slutade i våras för jag blev hackad.
Men nu saknar jag spelet som fan, fast jag vet att det bara fördärvar ens liv:(
Omg jag orkar snart inte att hålla mig borta från wow.
Nån som vet vad jag kan göra för att stå ut att inte spela det.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag förstår inte hur i helvete man kan lyckas bli hackad på någonting.


   
SvaraCitera

du kan ju alltid köra WC3 [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja knarka istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Men nu saknar jag spelet som fan, fast jag vet att det bara fördärvar ens liv:(
Omg jag orkar snart inte att hålla mig borta från wow.

På vilket sätt tycker du att spelet fördärvar ditt liv?

Du kanske kan börja spela igen men med restriktioner (t.ex. ett visst antal timmar per dag) så att det inte tar över på samma sätt igen, om det var det som hände förra gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heidi NÄTVANDRARNA:

Du kanske kan börja spela igen men med restriktioner (t.ex. ett visst antal timmar per dag) så att det inte tar över på samma sätt igen, om det var det som hände förra gången.

Ehm, det där är mycket svårt! De flesta som spelar WoW är så "beroende" av spelet, så dom går runt och tänker på spelet hela tiden! Och dom klarar inte av att stå emot att sätta sig vid datorn en stund, och spela lite. När man spelar WoW går tiden otroligt fort! 3-4 timmars speltid känns som bara 1 timme typ! Jag var beroende av WoW ett tag, men nu har jag slutat [smile] Känns otroligt skönt att slippa tänka på det där jäkla spelet hela tiden! Bara ett enormt slöseri på pengar o tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaahahahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heidi NÄTVANDRARNA:

På vilket sätt tycker du att spelet fördärvar ditt liv?

Du kanske kan börja spela igen men med restriktioner (t.ex. ett visst antal timmar per dag) så att det inte tar över på samma sätt igen, om det var det som hände förra gången.

först började det lugnt, men sen spelade jag hela nätterna och sov i skolan så jag fick skitbetyg, och så sluta jag äta och allting ett tag för spelet:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

först började det lugnt, men sen spelade jag hela nätterna och sov i skolan så jag fick skitbetyg, och så sluta jag äta och allting ett tag för spelet:S

frys kontot då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

frys kontot då

jag slutade ju efter mitt konta blev totalhackat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

jag slutade ju efter mitt konta blev totalhackat

Troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah FAIL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp mitt konto för 2000 milajrder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då vet vi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

men sen spelade jag hela nätterna och sov i skolan så jag fick skitb​etyg, och så sluta jag äta och allting ett tag för spelet:S

Okej, då först​år jag. Det kanske är bra att låta bli att spela på ett tag och kanske fundera över v​ad det är som gör att du känner dig beroende. Kanske gå och prata med någon?

[quot​e=Kladdkakan92]När man spelar WoW går tiden otroligt fort! 3-4 timmars speltid känns ​som bara 1 timme typ!

Jo, jag vet för jag spelar själv. [smile] Med restri​ktioner menade jag kanske fyra timmar fast varannan dag eller något annat som man kom​mer överens med sina föräldrar om. Fast det är klart att det kan vara svårt om man är​ inne i spelet.
Starkt av dig att lägga av fast du kände dig beroende!


   
SvaraCitera