Aviseringar
Rensa alla

saldo: -55 kr


honolulu:

hata shoppa hata!!! såg ingången till åhlens idag när jag skulle in på hemköp jaba "DAMN har inte saknar shopping!!"

men sthlms shopping sugeeeeer jämt utrensat o så ska man gå där o va rädd för självmordsbombare etc (jag)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men sthlms shopping sugeeeeer jämt utrensat o så ska man gå där o va rädd för självmordsbombare etc (jag)

HAHA
+ är i upsalea ya kno, shopping sux överallt
men fan shopping i uppsala är billigare, det upplevde jag på mellandagsrean iaf!


   
SvaraCitera

honolulu:

HAHA
+ är i upsalea ya kno, shopping sux överallt
men fan shopping i uppsala är billigare, det upplevde jag på mellandagsrean iaf!

jaha ja!!! har du börjat studera? tycker H&Met är bra där iaf vill jag minnas

aaa najs med billit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jaha ja!!! har du börjat studera? tycker H&Met är bra där iaf vill jag minnas

aaa najs med billit

d e d d e!! eller, ja det har jag! ;>
tycker ingenting om da shopping, har shoppat ihjäl min själ under hösten o så.. men vem vet, kanske återfår känslan när jag får lite moneeey [blush] (även om jag egentligen inte behöver nåt)


   
SvaraCitera

honolulu:

eller egentligen -5

Du kan inte räkna så. Det är sinnessjuka avgifter att ha minus på kontot. Åtgärda det så snart som möjligt. För ett bra tag sedan lyckades jag på några dagar fördubbla -70 kr tack vare min lathet+paranoia (har aldrig mer än 1000 kr på kortkontot)[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Du kan inte räkna så. Det är sinnessjuka avgifter att ha minus på kontot. Åtgärda det så snart som möjligt. För ett bra tag sedan lyckades jag på några dagar fördubbla -70 kr tack vare min lathet+paranoia (har aldrig mer än 1000 kr på kortkontot)[blush]

Haha, det är ingen fara. Jag hoppas inte min lathet ställer till med problem för mig [cry]


   
SvaraCitera

passaro:

Fick mina den 19.[cool]

Oh ja me [bigcheers]
Va man kung i baren en helg tidigare än alla andra [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Va man kung i baren en helg tidigare än alla andra [bigcheers]

låter lame som fan..
[wink]


   
SvaraCitera

honolulu:

låter lame som fan..

[no-no] vf? [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

[no-no] vf? [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]

Lät som att du fick vara kung i baren ensam.


   
SvaraCitera

honolulu:

Lät som att du fick vara kung i baren ensam.

Men gaaash! Att va kung i baren betyder ju att man regerar baren [no-no] Finns ju givetvis massa fattiga fruntimmer runt om och gör allt för att få ens uppmärksamhet och hångla med en så att dem iaf får smaka lite alkohol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Men gaaash! Att va kung i baren betyder ju att man regerar baren [no-no] Finns ju givetvis massa fattiga fruntimmer runt om och gör allt för att få ens uppmärksamhet och hångla med en så att dem iaf får smaka lite alkohol

Ja men du förstår vad jag menar,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
kul att du tycker om att brudarna hånglar med dig pga dina pengar och inte för att du ser bra ut, hahah


   
SvaraCitera

honolulu:

Ja men du förstår vad jag menar,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
kul att du tycker om att brudarna hånglar med dig pga dina pengar och inte för att du ser bra ut, hahah

Pengar är allt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Pengar är allt [no-no]

tydligen [party]


   
SvaraCitera

honolulu:

tydligen [party]

[y]


   
SvaraCitera