Aviseringar
Rensa alla

Salmonella och sex?


Ämnesstartare

Visste inte riktigt var jag skulle lägga denna. [crazy] Finns ingen riktigt bra sektion för det.
Jag har blivit smittad med salmonella i Egypten. Så nu har jag haft det i snart 2 veckor och känner mig mycket bättre. [smile]
Men min flickvän är rädd att bli sjuk, hon har två syskon som båda är yngre än 2 år. Hon vill inte bli sjuk och smitta dem.
Så jag undrar om salmonellan smittar via sex och pussar osv?
Håller bra hygien som man ska under smittan. Egen toa och handsprit används hela tiden. Är rent ut sagt hygienen själv.

Så kan jag och min flickvän ha sex utan att hon blir sjuk?


   
Citera

Vet ej, men inte värt att riskera? När jag var mindre och varit i polen fick jag salmonella och var jättenära på att dö. 🙁


   
SvaraCitera

fick du det av en egyptiskt får när du var där lr[wink]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

en egyptiskt får

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan du vilja ha sex när du har salmonella :P? Yuck :p. Vänta tills du är frisk polarn, det är bättre så.


   
SvaraCitera

oj menade ett;@


   
SvaraCitera

Kåt och korkad.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

oj menade ett;@

mmmm, eller hur. fail är du


   
SvaraCitera

passaro:

mmmm, eller hur. fail är du

vet hatar mig själv för att jag blir språkägd av 1 sloven;c


   
SvaraCitera

Chickfactor:

vet hatar mig själv för att jag blir språkägd av 1 sloven;c

av en boooooosnie :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Hur kan du vilja ha sex när du har salmonella :P? Yuck :p. Vänta tills du är frisk polarn, det är bättre så.

Jag är ju praktiskt sett frisk, har ju inte ens diarrée eller något alls längre, bara det att jag fortfarande är smittbärare i någon vecka. [crazy]

Det jag syftade på när jag skrev att jag mår mycket bättre, är "bara" smittbärare nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta en vacka tycket jag:)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera