Aviseringar
Rensa alla

Samirs maninger


Ämnesstartare

Tjja samir badran har ju en maninger vrf har han de ör de på grund av musiken o lite till eller kan ni förklara  för mig!


   
Citera
Kudhos

En manager ser till att dess klient får bokningar, håller scheman och sånt. Det är ett sätt att låta klienten få göra sitt och det administrativa hanteras av managern. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
En manager ser till att dess klient får bokningar, håller scheman och sånt. Det är ett sätt att låta klienten få göra sitt och det administrativa hanteras av managern. 

Gör maneger något mer förutom de?  Om man kommer försent då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man ha en spel mangeger om man gillar spel?


   
SvaraCitera
Kudhos

Danne_cars:

Gör maneger något mer förutom de?  Om man kommer försent då?

managern ser till att du inte kan bli det. Managern ser dessutom ut på ekonomin. Oftast har offentliga personer som artister en manager eftersom det kan handla om många bokningar, kostnader och resor. Att hantera sådant själv kan bli för mycket för många. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Kan man ha en spel mangeger om man gillar spel?

Om du kan betala hanns lön så ja. Du kan ha en manager för allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Kan man ha en spel mangeger om man gillar spel?

haha anura, ingen stavar samma ord fel på 3 olika sätt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

extra mile high club:

haha anura, ingen stavar samma ord fel på 3 olika sätt...

haha ofta du tror att de där är jag :p Jag har aldrig ens haft ett trollkonto (om du inte ser mitt eget som ett :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: haha ofta du tror att de där är jag :p Jag har aldrig ens haft ett trollkonto (om du inte ser mitt eget som ett :p

det kanske är min detektivkänsla som spökar, får lämna in den på lagning 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

extra mile high club:

det kanske är min detektivkänsla som spökar, får lämna in den på lagning 

de sjukt ändå för att jag har aldrig haft ett trollkonto på um. folk har ju trott att detta konto som jag har nu är ett trollkonto :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: de sjukt ändå för att jag har aldrig haft ett trollkonto på um. folk har ju trott att detta konto som jag har nu är ett trollkonto :p

du verkar vara rätt bra kompis med burg så du blir guilty by association... Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

extra mile high club:

du verkar vara rätt bra kompis med burg så du blir guilty by association... Rodnar

han är ju kung 🙂 Han är väl inte troll? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

han är ju kung 🙂 Han är väl inte troll? :p

vi skulle kunna diskutera detta tills vi båda blir gamla män så låt oss istället ha i åtanke att det är en dag imorgon också.

trol...jag menar chilla vidare! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:D.   


   
SvaraCitera