Aviseringar
Rensa alla

samlar du på nåt?


Ämnesstartare

jag jävlas bara med dig, ticky


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me betoning på bara :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skivor, ma<n kan fan itne säga att man har en skiva bara för att man har den på något jävla bögspotify så är det, i said it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

hahah, det var jag också, fy fan vad pepp jag var inför den filmen. försökte se den filmen femtioelva gånger med ksenia här på forumetm en vi failade rätt hårt några gånger...till slut när vi såg den så var jag så pepp och lycklig haha.

haha ja verkligen, såg den 2 gånger på bio. ville gåen tredje men lillebrorsan ville inte hänga med. finns dock tid kvar [bigsmile]

hahaha förstod inget av det där dock. försökte du se filmen med nån som heter ksenia här på um?

enloppa:

Biobiljetter, och så har jag stora gamla samlingar med sudd och sånna dar glaskulor.

sudd? [shake]

dazed:

skivor, ma<n kan fan itne säga att man har en skiva bara för att man har den på något jävla bögspotify så är det, i said it

tack. det där var fint sagt. blir sur när alla bara har skit sådär. man ska äga en skiva. jag har alla mina viktigaste favoritskivor på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tack. det där var fint sagt. blir sur när alla bara har skit sådär. man ska äga en skiva. jag har alla mina viktigaste favoritskivor på riktigt.

jag har hjärtat hos en poetjävel jag vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle vilja ha en skivbutik med tveksam lönsamhet och sitta på kontoret och röka hasch hela dagarna och spela blonde on blonde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahaha förstod inget av det där dock. försökte du se filmen med nån som heter ksenia här på um?

haha ja. typ tre gånger. men failade varje gång. till slut såg vi den! var lyckligaste någonsing!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

skulle vilja ha en skivbutik med tveksam lönsamhet och sitta på kontoret och röka hasch hela dagarna och spela blonde on blonde

ner i gruvan med dig, dagdrömmare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

ner i gruvan med dig, dagdrömmare

försökert ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

sudd?.

Ja, du vet sånna har roliga sudd, som olika frukter och djur osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OMG, undrar hur många gånger jag har varit på bio nu, blir fundersam.. Skulle nog inte säga fler än 20 gånger i mitt liv iaf. [cute]

Nästa film som har planerad att gå och se är Fast 6, a.k.a. Fast andr furious 6.. Men den väntas ju inte komma förens i maj nästa år. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nästa film som har planerad att gå och se är Fast 6, a.k.a. Fast andr furious 6.. Men den väntas ju inte komma förens i maj nästa år.

WHAT?! Vad trist. Jag trodde den skulle komma ut någon gång i vinter, senast. Jag som har langtat så lange [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

WHAT?! Vad trist. Jag trodde den skulle komma ut någon gång i vinter, senast.

Du har inte koll med andra ord! [wink] Någonsin hört talas om IMDB!?

http://www.imdb.com/title/tt1905041/

24:E maj står det att den väntas vara på bio i sverige. [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du har inte koll med andra ord! Någonsin hört talas om IMDB!? 24:E maj står det att den väntas vara på bio i sverige.

Nej, jag ar inte så nordig av mig. Jag brukar bara sitta och vanta och inte tanka så mycket over det. Men tack for linken! Kan ju vara anvandbar [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

. Men tack

det var så lite så! [smile]


   
SvaraCitera