Aviseringar
Rensa alla

Samlingstråd för julklappstips


Ämnesstartare

Har man problem med vad man ska ge bort i julklapp så kan man vända sig till denna tråd.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker det kan finnas en samlingstråd för julklappar. PRecis allt om julklappar [sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

någon ger en pengar i handen och säger: jag ger dig pengar för att jag är snäll. tyck om mig.

mvh skurkciterar'n


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Granbarr
Flip-flops


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ifall man bor i en svenssonkonstellation (mamma, pappa + 1 syskon) så är böcker det bästa rådet iom att man får en till sig själv på köpet!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en sån där dubbelgitarr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad köper man till en pappa som ej läser, ej kollar på film förutom på såna vi har redan, ej kan lyssna på något, sitter vid datorn, dricker öl eller kollar på hockey?


   
SvaraCitera

Idoufe:

Vad köper man

du kan köpa en chokladask! alla gillar choklad. eller?[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceccan90:

du kan köpa en chokladask! alla gillar choklad. eller?

haha men [sad]


   
SvaraCitera

Idoufe:

haha men [sad]

vadå? [sad]


   
SvaraCitera

Idoufe:

Vad köper man till en pappa som ej läser, ej kollar på film förutom på såna vi har redan, ej kan lyssna på något, sitter vid datorn, dricker öl eller kollar på hockey?

Ett fint ölglas [smile]


   
SvaraCitera

Behöver tips på vad man kan ge till en morbror man knappt känner som varken äter sötsaker, är kreativ eller gillar "prydnadssaker"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Behöver tips på vad man kan ge till en morbror man knappt känner som varken äter sötsaker, är kreativ eller gillar "prydnadssaker"?

Om den gillar att läsa så köper man en pocketbok, och frågar någon som känner denne bättre om vad den kan tänkas vilja läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ett fint ölglas

Nä, tänker ej stötta hans idiotism.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ger man sin 22 åriga storebror som typ precis flyttat hemifrån, han gillar fotboll.


   
SvaraCitera