Aviseringar
Rensa alla

Samlingstråd: Sajtfix-önskemål


time
 time

Tickstart:
minns det fanns ett fotoalbum förut, vad var det om? :s var det typ alla bilder som laddats upp på ums servrar? inkl de i trådarna?

Nej, det var personliga fotoalbum, ungefär som Facebook har.


   
SvaraCitera

time:

Nej, det var personliga fotoalbum, ungefär som Facebook har.

ja så var det.. naw minns folks gästböcker, typ som fbs wall Rodnar min var tusen mil lång +_+'


   
SvaraCitera

fixa forumkategorier


   
SvaraCitera

Skapa en gräns för hur många trådar man kan skapa per dag


   
SvaraCitera

Exner:

Mer vad?

Mer aktivitet, mer omg boobs, mer allt!


   
SvaraCitera

schim:

Mer aktivitet, mer omg boobs, mer allt!

Till det kan vi anlita fkpaw. 🙂


   
SvaraCitera

sanguinem:
Skapa en gräns för hur många trådar man kan skapa per dag

Detta


   
SvaraCitera

Chibibbi:
Blogg. Fotoalbum. 

+1

sanguinem:
Skapa en gräns för hur många trådar man kan skapa per dag

+1


   
SvaraCitera

Tickstart:
minns det fanns ett fotoalbum förut, vad var det om? :s var det typ alla bilder som laddats upp på ums servrar? inkl de i trådarna?

Fanns väl också samlat på något slags obskyr halvofficiell url också, såväl alla bilder från fotoalbum som de som laddats upp i forumet.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

dazed:

Fanns väl också samlat på något slags obskyr halvofficiell url också, såväl alla bilder från fotoalbum som de som laddats upp i forumet.

lajm.eu/emil - som umaren Mario hade fixat?

den är dock nere sedan några är tillbaka


   
SvaraCitera

PMR:

lajm.eu/emil - som umaren Mario hade fixat?

den är dock nere sedan några är tillbaka

Precis, den var väl knuten till äldre versioner på något sätt jag är för IT-efterbliven för att begripa kanske.


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

schim:

Mer aktivitet, mer omg boobs, mer allt!

TAck för uppmuntran. Mer aktivitet lär det bli i höst. Trodde dock att du ledsnat på omgboobandet.


   
SvaraCitera

fan va fattigt med ett fotoalbum, om det vilket jag tvivlar på nånsin kommer så borde det vara fritt att ställa in så att vi coola med integritet inte behöver ha nåt fult tomt fotoalbum


   
SvaraCitera

Ta bort hela skiten.


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

Eld och skit:
fan va fattigt med ett fotoalbum, om det vilket jag tvivlar på nånsin kommer så borde det vara fritt att ställa in så att vi coola med integritet inte behöver ha nåt fult tomt fotoalbum

Det skulle i så fall vara möjligheten att skapa fotoalbum och själva döpa dem. Standard blir att inte ha något alls.


   
SvaraCitera