Aviseringar
Rensa alla

Sandlådan


Ämnesstartare

Sandlådan är tillbaka, i en helt ny tråd, laggfri.

Nu ska den bara fyllas med över 200k+ off topic inlägg. [y]

Klara, färdiga, gå!


   
Citera
Ämnesstartare

är kissnödig och kelsugen, men pojkvän ligger bara och sover bredvid [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kissa på honom? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns elakt. ska nog gå och kissa nu sedan pussa på honom [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahhhh, jo. Det är nog en bättre idé kanske. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej hej.
Min sambo sover, ska jag väcka honom och tvinga honom att titta på stolthet och fördom med mig? Jag tittade igår natt, men då ville han prompt se hockey...

Eller ska jag se det själv och äta choklad till frukost? Börjar jag ni så hinner jag kanske se klart innan vi får herrbesök, hm. Jag har lite över 5 timmar kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja! Börja kolla själv och ät choklad. Jag skulle gärna gjort dig sällskap om det inte varit ett halvt land ivägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du gillar inte stolhet och fördom har redan försökt att få dig (och filippa) att se på det............... MEN NI VÄGRADE, BARA VÄGRADE [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar choklad. [sad][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, buggfria sandlådan. Himmelen är jätteblå och jag såg minsann fåglar där ute!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ligger snö på marken. Och hänger is från taken. [sad] Men himmelen är ändock blå och fåglarna bor där ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snön stör inte, lyser bara upp så länge det inte snöstormar. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan ej gå ute barfota. [sad] Eller man kan, men det blir kallt. //Den egna erfarenheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är ju inte sommar än. Och om man kunde gå barfota alla årstider så skulle det inte vara lika fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh! Du har rätt. BTW så får din avatar mig att tänka på pannkakstårta.


   
SvaraCitera