Aviseringar
Rensa alla

Sandor slash Ida


NEMI
 NEMI

minns så väl, läste den när den kom ut.
känns som om jag är tvåhundra år gammal 🙁


   
SvaraCitera

Bell: Läste ni den när ni var tonåringar?

Alla i min klass läste den på svenskan i 8:an vill jag minnas. Har för mig jag tyckte den var rätt okej då, filmen är dock snorkass (som de flesta andra svenska ungdomsfilmer). 


   
SvaraCitera
time
 time

Älskade boken, fick fnatt av filmen, speciellt eftersom jag ville att Sandor skulle uttalas just Sandor och jag trycktes tillbaka in i verkligheten när hans mamma i filmen bara CHANDRRR


   
SvaraCitera

time:
Älskade boken, fick fnatt av filmen, speciellt eftersom jag ville att Sandor skulle uttalas just Sandor och jag trycktes tillbaka in i verkligheten när hans mamma i filmen bara CHANDRRR

HAHAHAHAHAHAHHAhar exakt samma relation till denna


   
SvaraCitera
reben

m tkte den va ganska mkt tramsig


   
SvaraCitera

jag e sandor


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

time:
Älskade boken, fick fnatt av filmen, speciellt eftersom jag ville att Sandor skulle uttalas just Sandor och jag trycktes tillbaka in i verkligheten när hans mamma i filmen bara CHANDRRR

Buddah:

Alla i min klass läste den på svenskan i 8:an vill jag minnas. Har för mig jag tyckte den var rätt okej då, filmen är dock snorkass (som de flesta andra svenska ungdomsfilmer). 

Haha, ja, filmen är sämst!


   
SvaraCitera
time
 time

snor:

HAHAHAHAHAHAHHAhar exakt samma relation till denna

Hjärta

Måste vara det ryska i mig, det jag älskar allra mest med ryskan är att allting är klart och tydligt och det finns en bokstav för varje ljud så man blir ALDRIG förvånad på det där sättet. (jämför det med svenskans alla ng, sj, sk, sch, stj, k-stavningar) Gråter


   
SvaraCitera