Aviseringar
Rensa alla

Sångerska sökes


Ämnesstartare

Söker en sångerska till inspelning av låtar. blandade musikstilar. huvudsakligen åt RnB hållet men det kan förekomma låtar åt jazz och lounge hållet också.

Vi är två killar som båda skriver låtar individuellt och behöver inte någon sångerska till ett band av något slag utan någon som kan komma och hjälpa till i studion när vi är i behov av en kvinlig sångare helt enkelt. Det är inget problem om du själv är engagerad och vill spela in egna låtar mm eftersom initiativ är viktigt när man håller på med musik. självklart behöver du inte heller hjälpa till om det skulle vara så att du stöter på en låt du inte gillar.

Men som sagt så söker vi en sångerska vilket innebär att vi föväntar oss att du har sjungit förut, att du kan det och är bra på det. du behöver inte vara en Alicia Keyes men... Om du vill lämne nr elr mail så skicka ett PM så hör vi av oss


   
Citera
Ämnesetiketter

SebastianArdavan:

vilket innebär att vi föväntar oss att du har sjungit förut, att du kan det och är bra på det

[sad]
fan då


   
SvaraCitera

alla här vet att jag är awesomenessen själv när det gäller sjungande. Pma mig!!!


   
SvaraCitera

är seriös, fastän det kanske inte verkar så...


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

alla här vet att jag är awesomenessen själv när det gäller sjungande. Pma mig!!!

Jag vet det inte.


   
SvaraCitera

Nachac:

Jag vet det inte.

ne jag vet, är lite småblyg [sad]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

ne jag vet, är lite småblyg [sad]

Vill höra.


   
SvaraCitera

SebastianArdavan:

RnB hållet men det kan förekomma låtar åt jazz

SebastianArdavan:

RnB

SebastianArdavan:

jazz

[tard]


   
SvaraCitera

ja e bäst kan growla


   
SvaraCitera