Aviseringar
Rensa alla

Sånis fina viktnedgång


Ämnesstartare

Hejåhå, väger 20 kg mindre än i våras. Tycker vi ska fira det även om det är en bra bit kvar! Gratta mig nurå!!!

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

åh grattis [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Både före- och efterbild måste vara med, sådär som i reklamer!
+ jättegrattis! Även om jag ej såg dig som tjock, men huvudsaken är ju att du själv trivs och är nöjd! Du är fin nu och då. Ah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du berätta lite hur du gick ner osv? Tycker iaf att du vart skit duktig, grattis! 😉


   
SvaraCitera
höna

fan va duktig du e!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duktig du är [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åååååh vad fint zymmm!!! Flera tusen grattis och ett lycka till med resten nu! Komigenkomigen. Vill bjuda med dig och din finafina kropp ut någonstans så vi kan äta något (nyttigt) gott, fira viktnedgången och bara ha det mysigt du och jaaag. Puss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Både före och efterbild måste vara med, sådär som i reklamer!

Ska se om jag hittar nån representabel bild då!

JaamenLol:

Kan du berätta lite hur du gick ner osv? Tycker iaf att du vart skit duktig, grattis! 😉

Jag har käkat mer grönsaker och mindre kolhydrater. Dvs skippar pasta, ris, potatis och bröd (och såklart sötsaker och chips och sånt). Har inte tränat mer än att gå promenader. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver också går ner i vikt. [sad] Vägrar att motionera, det är sjukt tråkigt.. Och godis och chips som är så gott? Hur skall man på annat visa klara sig genom vardagarna? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såni:

Jag har käkat mer grönsaker och mindre kolhydrater. Dvs skippar pasta, ris, potatis och bröd (och såklart sötsaker och chips och sånt). Har inte tränat mer än att gå promenader.

Jaha låter toppen! Jag äter inte sötsaker , det har jag inte gjort på ca en månad och plus att jag tränar rätt mycket (dansar). Men alltså tar det tid och se resultatet eller? O.o För det känns som att ingenting händer:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra, självdisciplin imponerar på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Men alltså tar det tid och se resultatet eller? O.o För det känns som att ingenting händer:(

Vad duktigt! [smile] Nja, för mig gick det ganska fort eftersom jag gjorde en ganska radikal förändring i min kost. Men det är nog olika för alla, så länge du ändrar dina kostvanor och rör på dig tror jag verkligen inte det kommer vara nåt problem. Ha tålamod och fortsätt kämpa bara! [smile]

Hittade för övrigt en bild från när jag vägde som mest, men den är inte sådär jättebra. Men man ser ju på ett ungefär iaf hur jag såg ut.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duktig du är såni [smile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack! 😀 Du var söt då med ju! :*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra jobbat!


   
SvaraCitera