Aviseringar
Rensa alla

Sanning & Konka med Snor - Videoklipp


Ämnesstartare

DET STÄMMER! Jag härmas ännu en gång. Men det ser ju så himla kul ut! Rodnar Ni får utmana mig till vad som helst men jag kommer att vägra om det är något jag absolut inte kan eller vill göra, såatteeeh... Var åtminstone realistiska (och lagom snälla!).

Skärmavbild 2014-03-02 kl. 13.47.03.png

Men ja, hit me! Vad vill ni att jag ska svara på/göra på film? Party


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

konsekvens: imitera Arnold Schwarzenegger så gott du kan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
konsekvens: imitera Arnold Schwarzenegger så gott du kan

Åh hjälp, jag är världens sämsta på imitationer Gråter Men ska ge det ett försök!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsekvens: Gå fram till random vid Piccadilly Circus och säg: " ESS-THREE-ON wish you a wonderful day!"   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lr ska d va wishes kanske? Skeptisk 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg d som låter bäst Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Konsekvens: Gå fram till random vid Piccadilly Circus och säg: " ESS-THREE-ON wish you a wonderful day!"   

Ja, det ska nog vara wishes där. Men åh okej! Detta ska jag göra vid tillfälle. Dock måste jag klura ut ett sätt att filma det utan att nån märker. Känns ju lite dumt att kliva fram med mobilen rakt i ansiktet på hen. Några förslag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor: Detta ska jag göra vid tillfälle.

HjärtaHjärtaHjärta

snor: Dock måste jag klura ut ett sätt att filma det utan att nån märker. Känns ju lite dumt att kliva fram med mobilen rakt i ansiktet på hen. Några förslag?

hmmmmmmmmmm, om du känner ngn som kan smygfilma kanske. fast d kanske är mkt begärt för 1 sån här grej liksom Rodnar håll mobilen lite smådiskret sådär i vänsterhanden vid midjan och vinkla den upp annars. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: hmmmmmmmmmm, om du känner ngn som kan smygfilma kanske. fast d kanske är mkt begärt för 1 sån här grej liksom  håll mobilen lite smådiskret sådär i vänsterhanden vid midjan och vinkla den upp annars.

Ja, så kan jag nog göra kanske. Får se hur jag gör!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:

Ja, så kan jag nog göra kanske. Får se hur jag gör!! 

känns som om jag ställer feta krav här lr nåt nu, så är d verkiligeeeeen inte!!! du behöver inte göra d, kändes som en kul grej ba. säg "ungdomar.se wishes you a wonderful day!" istället om d känns bättre Rodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

känns som om jag ställer feta krav här lr nåt nu, så är d verkiligeeeeen inte!!! du behöver inte göra d, kändes som en kul grej ba. säg "ungdomar.se wishes you a wonderful day!" istället om d känns bättre Rodnar 

Jag vill göra det, det är ju bara roligt! Mycket glad Vill du att jag säger ungdomar.se eller S3ON? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:

Jag vill göra det, det är ju bara roligt! Mycket glad Vill du att jag säger ungdomar.se eller S3ON? 

"ungdomar.se and especially S3ON, wishes you a wonderful day!" Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

"ungdomar.se and especially S3ON, wishes you a wonderful day!" Söt

Hahaha! Okej, skoj. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag väntar fortfarande på din random act of kindness 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Alltså jag väntar fortfarande på din random act of kindness 🙁

Juste!!! Det jag hade planerat blev aldrig av pga hen som jag ville vara snäll mot kom aldrig. Ledsen Men jag ska göra ett nytt försök!


   
SvaraCitera