Aviseringar
Rensa alla

Sanningen


Ämnesstartare

Semla:

Jag tror att det har fungerat för dig, jag är även beredd på att det kan fungera för mig också. 
Jobbigt att behöva vänta på någonting som aldrig kommer bara. Det är ju mitt eget fel för jag inte vill det.
Kommer förmodligen vakna upp imorgon och inte minnas någonting. Tog några lergigan. Godnatt..

jag tror att du vill, hur förklarar du annars en tråd som denna? men ingenting är ditt fel. sov gott!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du någon bra pratkontakt? det är svårt att få men värt att kämpa för. kan känna igen mig i en del av vad du skriver kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är också deppig men lever för att alla andra gör det. tycker det är jättepatetiskt att alla går runt och planerar sin morgondag utan att de ens vet varför de lever (haha, hånler bara av tanken)

Ganska gulligt och naivt att folk lever för att må bra och när de mår bra så förtränger de det som gör ont... Allt är jätteroligt, när man tänker efter... Och folk går runt och lever som om allt är fullständigt under kontroll... ja, visst. Du vet inte ens varför du lever men allt är frid och fröjd haha sär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

jag tror att du vill, hur förklarar du annars en tråd som denna? men ingenting är ditt fel. sov gott!

Ja..

isola:
har du någon bra pratkontakt? det är svårt att få men värt att kämpa för. kan känna igen mig i en del av vad du skriver kram!

Jag har en som är väldigt obehaglig men har pratat med doktorer och så som ska hitta en ny åt mig. Tack.

gammalumare:
är också deppig men lever för att alla andra gör det. tycker det är jättepatetiskt att alla går runt och planerar sin morgondag utan att de ens vet varför de lever (haha, hånler bara av tanken)

Ganska gulligt och naivt att folk lever för att må bra och när de mår bra så förtränger de det som gör ont... Allt är jätteroligt, när man tänker efter... Och folk går runt och lever som om allt är fullständigt under kontroll... ja, visst. Du vet inte ens varför du lever men allt är frid och fröjd haha sär

Det är bättre än att gå runt och må dåligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla: Det är bättre än att gå runt och må dåligt.

Det utesluter inte att det är patetiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Det utesluter inte att det är patetiskt

Jag tycker inte att det är patetiskt om det fungerar. Att gå runt och vara glad får en att glömma bort allt dåligt och det är väl smart om något. Det finns 2 val, leva eller dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:

Jag tycker inte att det är patetiskt om det fungerar. Att gå runt och vara glad får en att glömma bort allt dåligt och det är väl smart om något. Det finns 2 val, leva eller dö.

Tror inte du vill ta in det jag skriver, som andra

Vi lever fastän vi inte vet och oroar oss för saker som egentligen inte betyder något - allt bara för att vi har känslor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland finner absolut ingen mening med att jag ens ska finnas till, mitt liv är ingenting. 

Sen vänder det och jag kan känna en uns lycka. Håll ut. 


   
SvaraCitera