Aviseringar
Rensa alla

Sanningen om Anti-Christ och Media


Ämnesstartare

Religion är så 2008.


   
SvaraCitera

"Ungdom i Islam" hahaha

Religion är skit men det är ju tv och ateism med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud avgör allting vad som sker. Ingenting vi gör är utan Guds tillåtelse. Gud är Allsmäktig och kan göra allt, Gud kan man inte jämföra med en människa som oss som bara orkar ta hand om oss själva och vår lilla familj typ.

Iallafall... Så!

Om ni inte vill se dessa videor, som dessutom heter "the arrivals" om ni istället vill söka på youtube, så kan jag beskriva kort vad det handlar om!

Vet ni vilka som äger alla storföretag och som äger hollywood? Vilka som äger och ägt alla presidenter i USA?
Judar, Zionister och två andra grupper, som är satanister. Som älskar och dyrkar djävulen. De Vet, att Islam är rätt, de vet attt Gud finns, varför? Jo de förhandlar med andar som i sin tur gör det lucifer säger. Alltså de följer satan. George Bush var satanist, yes. Och många politiker är det, de går på skumma möten och allt de gör är dyrkar satan och gör saker för dessa andar. För att de vill ha det bra i detta livet förstår ni.

Ni tror det är sagor men nej..

Ni kommer få se, att om deras plan funkar så kommer det ske i framtiden att de scensätter ett utomjordingsangrepp, skämt? Nej, de vill att vi ska tro att det finns utomjordingar så att när de ska iscensätta ett angrepp så kommer hela världen lyda dem. Men det är bara deras plan, det är inget man kan säga ska hända. Det dem vill är det många redan har skrivit i just denna tråden, att ingen ska tro på Gud, att folk ska tro att de själva är sin egen Gud osv.

För när antiKrist kommer så , kommer hela världen tro att han är en gud istället. Han kommer få såna makter att de flesta kommer falla för hans trick. Han kommer säga till folk att han är gud och om man inte erkänner detta så sätter han en i helvetet. Men om man erkänner honom som gud hamnar man i helvetet. Gud varnar oss om detta, alla profeter har varnat oss om antikrist!

Det är viktigt att om ni inte vill förlora era själar i ett evigt brännande helvete, att ni tänker på varför ni är skapade, och hur perfekt all balans är i världen, för perfekt för en slump. Hur det kommer sig att fler och fler blir muslimer för varje dag, majoriteten kvinnor, och hur det kommer sig att allt vi får se i tv är massa saker som ska få oss iväg från vår tro på Gud? Hur det kommer sig att allting ni får se i media om islam bara är dåligt och påhittad skit?

Faller ni offer för media, så är ni under satanisternas händer och kommer enkelt falla för antikrist om ni lever..

Om ni tänker lite däremot, så kommer ni inse sanningen och börja göra det ni är skapade att göra, att dyrka Gud.


   
SvaraCitera

ApgBlogg:

Bara massa galenskaper

Försvinn.


   
SvaraCitera

Jag litar inte på media och jag litar inte på de som är motsvarigheten av medias åsikter (lögner) man ska lyssna på det som är mittemellan, det gråa. Också sig själv såklart. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Distrust:

Försvinn

Du har fått sanningen framför dig, du kan inte säga att jag inte varnat dig på domedagen.

Det finns endast en Gud värd att dyrkas, Muhammed(saw) är Guds sista sändebud.

Maxwinner:

man ska lyssna på det som är mittemellan, det gråa

Och vad är de gråa?


   
SvaraCitera

ApgBlogg:

Du har fått sanningen framför dig, du kan inte säga att jag inte varnat dig på domedagen.

Det finns endast en Gud värd att dyrkas, Muhammed(saw) är Guds sista sändebud.

Jag dyrkar domedagen och jag dyrkar mörkret.
Du är lurad, och förnekar sanningen.


   
SvaraCitera

ApgBlogg:

Och vad är de gråa?

sitt eget omdöme, folk man litar på. Jag gillar intryck från alla håll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

sitt eget omdöme, folk man litar på. Jag gillar intryck från alla håll

Aha , aa ungefär som sin inre känsla typ? Vad som känns rätt och fel ungefär. Vad tyckte du om de videorna jag länkade till?


   
SvaraCitera

Antichrist är bland de bästa filmer som gjorts i mänsklighetens historia

The end


   
SvaraCitera

Se den [y]


   
SvaraCitera

Filmen alltså


   
SvaraCitera

Jag är antikrist.


   
SvaraCitera

ApgBlogg:

(saw)

?
saw


   
SvaraCitera

ApgBlogg:

Aha , aa ungefär som sin inre känsla typ? Vad som känns rätt och fel ungefär. Vad tyckte du om de videorna jag länkade till?

Jag har inte sett den än men jag sparade länken [y]

Jag tycker folk inte följer sin magkänsla tillräckligt längre, de lyssnar bara på vad deras föräldrar och lärare säger men följer inte sina egna känslor.


   
SvaraCitera