Aviseringar
Rensa alla

Sanningen om datorer


Ämnesstartare

OF 5:
röj är bästa spelet

reben:
nä msröj e bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666:

jag kan göra bättre bilder i paint än vad du kan i photoshop
om photoshop var så bra hade det ju varit inbyggt i datan

Om man alltid fått det bästa gratis vad skulle vårt samhälle inte fungerat. 
Likadant som att säga att den billiga restaurangen  runt hörnet gör lika bra mat som de dyraste 7 rätters restaurangerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_0.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus:

Om man alltid fått det bästa gratis vad skulle vårt samhälle inte fungerat. 

Fan vad du ska vara borgerlig då! Dra och häng på sture p eller trolla på 9gag istället Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666:

Fan vad du ska vara borgerlig då! Dra och häng på sture p eller trolla på 9gag istället Sover

Har väl varken med stockholm eller 9gag att göra. det är inte precis mitt eget påhitt, välkommen till kapitalismen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paint är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus:

Om man alltid fått det bästa gratis vad skulle vårt samhälle inte fungerat. 
Likadant som att säga att den billiga restaurangen  runt hörnet gör lika bra mat som de dyraste 7 rätters restaurangerna.

Det är tydligt att Sperma är en del av den där gratisgenerationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har haft en märklig lust att använda windows 3.11 och spela prince of persia de senaste dagarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Du tycker bara att Paint är bäst för att du inte har råd med bättre. Eller för att du inte har lust att betala för bättre. Och för att gratis är gott. 

vad grundar du det här på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vad grundar du det här på?

Att Sperma uppenbart anser att det bästa ska vara gratis, och på så vis talar det för att han är en individ av gratisgenerationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Att Sperma uppenbart anser att det bästa ska vara gratis, och på så vis talar det för att han är en individ av gratisgenerationen.

om du frågar istället för att anta saker och vara otrevlig så kommer folk definitivt att behandla dig bättre här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

om du frågar istället för att anta saker och vara otrevlig så kommer folk definitivt att behandla dig bättre här.

Jag bryr mig nada, då jag gett upp det sistnämnda planet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Jag bryr mig nada, då jag gett upp det sistnämnda planet.

du beter dig som om du bryr dig. tycker du att det är okej att behandla andra illa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du beter dig som om du bryr dig. tycker du att det är okej att behandla andra illa?

Självklart att det inte är ok att behandla någon illa. Men det spelar ingen roll vad jag skriver. Alltid stör jag någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Självklart att det inte är ok att behandla någon illa. Men det spelar ingen roll vad jag skriver. Alltid stör jag någon.

gör inte dig själv till ett offer. du dömer och skriver otrevliga saker. som i den här tråden t.ex. du blir irriterad direkt någon kommer med ett motargument till dina åsikter. 


   
SvaraCitera