Aviseringar
Rensa alla

Sanningen om Jesus.


Ämnesstartare

Tja. Jag tänkte jag skulle berätta sanningen om Jesus för er, många tror att han åkte upp till himlen efter att han återuppstod på påskdagen, men så var det inte. Han levde ett helt vanlgt liv efter det. Han tog sig en hustru som hette Maria och de fick fyra barn. Vid 48 års ålder blev han dock överkörd och dödad av en avträdesvagn.

De religiösa tycker dock detta är pinsamt att erkänna så därför står inte detta i bibeln, men jag vet sanningen eftersom en av mina förfädrar var kompis till en av Jesus söner, så nu vet ni.


   
Citera
Ämnesstartare

du ser ut som ett mätt marsvin, himla lyster i kinderna oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi visste redan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Murvel:

sanningen om Jesus

Ha! Han älskar dig ändå... ofattbart mycket. Du kan aldrig komma ifrån det[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förtytligat: jag menar alltså inte att jag håller med dig om att han inte uppstod


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag garvar okontrollerat. du är kul. Men schhh, vill inte mista mina lediga dagar.


   
SvaraCitera

HAHAHAHA xD <3 Jag blir religiös på sekunden om det är sant!

kennyman:

Men schhh, vill inte mista mina lediga dagar.

What she said


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

märkte just att murvel var låst av knarko. Knarko, som jag vet att jag känner till under annat namn ... vem är du egentligen, och varför låste du denna glädjespridande persons konto? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste "sanningen om jens"
Tänkte: wow, det här vill jag läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

Läste "sanningen om jens"
Tänkte: wow, det här vill jag läsa.

vem är jens?


   
SvaraCitera

kennyman:

vem är du egentligen

FD kristen man som för tillfället läser till fritidsledare och precis flyttat från värnamo [y]

framtidstron lever:

vem är jens?

kaske! 😀


   
SvaraCitera