Aviseringar
Rensa alla

Sår vid ändtarmen?


Ämnesstartare

Jag har typ ett sår vid ändtarmen, och varje gång jag kör en 2:a så blöder det lite grann och ibland mycket samtidigt luktar det lite illa från såret där den ligger. Vill veta vad det kan vara så jag kan få bort det.

Tacksam för svar


   
Citera

hemorrojder

Dold text: duktigt jobbat!


   
SvaraCitera

Är du säker det är såret som luktar? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa lukten kommer därifrån 😛


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Det skulle som Iosib sa kunna vara en hemorrojd. Har den växt någonting? Kliar den och är det irriterat runt om? Läcker det? Har du en hård avföring/är förstoppad? Var lite mer detaljerad tack. Och hur kan du känna lukten?

Du kan iallafall försöka få igång magen lite om den inte redan är igång. Ät mycket fibrer, drick mycket vatten och rör på dig.


   
SvaraCitera

iosib:

hemorrojder

Hemorroider är inte en typ av sår.


   
SvaraCitera

Köp Alcosanal på apoteket och slafsa på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det är en hemorrojd, avföringen är bara hård ibland och vanlig också samt att de inte kliar nåt heller. Själva lukten känner jag när jag tar fingret och bara touchar den så får jag det på fingret direkt och det luktar inte bajs eller nåt sånt utan bara en äcklig lukt :S


   
SvaraCitera

yuio:

avföringen är bara hård ibland och vanlig också

ööäääöhhthdh


   
SvaraCitera

Jävla cp.


   
SvaraCitera

yuio:

Aa lukten kommer därifrån 😛

Hur kommer du åt DÄR för att lukta?!?!?!? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folket e efterblivna här som om jag vore stolt över detta, kallar mig cp bla bla. Jag var ju förfan tvungen o undersöka skiten så jag visste vad felet vad eftersom jag vill bli av med och inte gå runt med en fet jävla sår som luktar äckligt? P12s


   
SvaraCitera

yuio:

Folket e efterblivna här som om jag vore stolt över detta, kallar mig cp bla bla. Jag var ju förfan tvungen o undersöka skiten så jag visste vad felet vad eftersom jag vill bli av med och inte gå runt med en fet jävla sår som luktar äckligt? P12s

Låter trist. Har du tittat med en spegel eller så, om det är infekterat (borde kännas också, och märkas om det är var). Annars är odören väldigt knepig :/. Vet du hur länge du haft problemet?

(ville mest visa sympati med det här inlägget, har ingen vettig information att dela med mig av tyvärr. Men ignorera mongona!)


   
SvaraCitera
ziiesh

yuio:

samtidigt luktar det lite illa från såret där den ligger

har du luktat...?


   
SvaraCitera