Aviseringar
Rensa alla

Sårar pojkvän.


Ämnesstartare

Har varit tsm med min kille i snart 6 månader och jag älskar han verkligen enormt och han älskar mig med. Sen kommer det till alla problemen (som jag för mesta del ställer till med)

Har varit så att jag sagt dumma saker som det inte varit meningen att jag skulle säga. Har hänt att jag ljugit med, men inget allvarligt. Gett falska förhoppningar, varit osäker, kan inte göra egna beslut osv.

Allt detta gör att min pojkvän blir besviken på mig som om jag inte klarar av nått själv, utan följer föräldrars fotspår. Blir att det händer att han trycker ner mig totalt för att han blir så trött på att jag alltid gör som jag gör. Då jag aldrig kan göra nått på egen hand eller förstå han helt jämt gör att han blir irriterad på mig. Har sagt många gånger att jag vill och ska ändra mig, men sen kommer det samma sak igen och gör om alla misstag igen. Jag sårar min pojkvän och mår själv dåligt över det sen.
Mitt sätt att ordna allt till rätta går inte speciellt bra då det blir att jag säger förlåt och drar upp en förklaring till vad jag kunde ha gjort fel och tror att det ska vara över sen. På senaste tiden har jag förstått saker och ting mer och mer, men är svårt.

Undrade mest på om någon hade något bra sätt att kunna ändra sig och om min pojkvän kanske också kan göra någonting bättre av situationen ? Jag har försökt att ändra mig, men är verkligen svårt när det är gamla vanor :/


   
Citera
Ämnesstartare

Laiiiten:

Jag sårar min pojkvän och mår själv dåligt över det sen.

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad sägs som att börja med att säga förlåt för allt?

ÄNDRING:

Jag menar självklart att du ska börja med att sluta säga förlåt för allt.


   
SvaraCitera

Elektriskt halsband, ni har 2 kontroller. Varje gång du märker, eller han, att du gör fel så får du en elstöt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vad sägs som att börja med att säga förlåt för allt?

Problemet är att han är trött på att jag alltid ber om förlåtelse. Då jag har sagt förlåt för det jag gjort många ggr..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Elektriskt halsband, ni har 2 kontroller. Varje gång du märker, eller han, att du gör fel så får du en elstöt.

Joo, men blir nog lite svårt att använda det med när man inte bor i närheten av varann..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laiiiten:

Problemet är att han är trött på att jag alltid ber om förlåtelse. Då jag har sagt förlåt för det jag gjort många ggr..

Ursäkta mitt misstag, har ändrat nu. Vad jag menade att säga var såklart att du ska börja med att sluta säga förlåt för allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ursäkta mitt misstag, har ändrat nu. Vad jag menade att säga var såklart att du ska börja med att sluta säga förlåt för allt.

Jo, men vad ska jag då säga ? Ska jag bara låta allt vara kommer han säkert kunna låta bli att skriva med mig på 1 dag, minst..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skapar man en tråd om något problem man har och sedan raderar sig användare en kvart senare?

Tråden kan uppenbarligen låsas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laiiiten:

Sårar pojkvän.

pojkar kan inte bli sårade[no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag förstod verkligen inte första posten. Kan du göra en punktlista?

I övrigt så håller jag med föregående talare:

postis_per:

pojkar kan inte bli sårade[no-no]


   
SvaraCitera

Varför inte prata om detta med din pojkvän så kan du ju förklara varför det blir som det blir osv. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera