Forumet - Satsa?

Satsa?

351 0 26
JO, Jag har en fråga som jag hoppas ni kan vara fullständigt serriösa på för det handlar om min framtid :) Det är så här att jag har spelat bordtennis i ett halvt år, (Det var ca 1 och ett halvt år sen , är 14 nu) Och jag var riktigt duktig, Ingen visste varför jag hade väll bara talang för det.. Jag spelar inte bordtennis längre, Men för skojs skull så gick jag med i en turnering. Där var många proffs spelare, Bland annat så fanns en av sveriges bästa 13/14 åring där, (Han var kille) Jag skulle möta han och jag vann med 11-5 11-7 11-4, Jag blev jävligt förvånad med tanke på att jag trodde jag skulle skämma ut mig själv. Men så blev det inte, Var väldigt glad som ni kan förstå :D
Nu undrar jag, Ska jag satsa igen på bordtennisen?
Bland annat känner jag sveriges bästa tjej (13 åring) I bordtennis så skulle kunna träna lite med henne.

Spana också in:

Dberorpå:

Nämn gärna varför.

Därför att om jag skrivit att jag har talang för det och var hade varit 20 år till exempel, Och vunnit över en 5 åring, Det behöver inte vara så att man har talang då. Det är inte lika stort som att vinna över samma ålder tycker jag :)

Dberorpå:

Svara även på min fråga ang. dyslexi.

Nej jag har inte dyslexi eller någon sjukdom/skada och var snäll och håll dig till trådens ämne :)
DayserEyes:

Nej inte tennis, BORDTENNIS :D

Vad trodde/ville du den skulle handla om du? xD

Här var vi noga D: flåt :c

Jag vet inte, typ något roligt. Typ "ska jag hoppa eller inte?" eller typ "ska jag gå fram till tjejen eller inte?". Du fattar, nää, då ska det handla om tennis :c
DayserEyes:

Nej jag har inte dyslexi eller någon sjukdom/skada och var snäll och håll dig till trådens ämne :)

Lite svårt när varje mening du bildat har ca 19203 fel samtidigt som du, återkommande, använder dig av parenteser och versaler. Punkter, kommatecken och andra tecken förekommer också, dock på fel sätt.
Djävligt störande. Vill du strunta i att bry dig om grammatiken bör du inte lägga så stor vikt vid att placera versaler på, enligt dig, behövande ställen.
Blir jätteirriterad.

DayserEyes:

Det är inte lika stort som att vinna över samma ålder tycker jag :)

Vet, förstod det. Du har rätt.
Men det är inte det jag menar.
Frågade varför du nämner det i tråden?
Vill alltså komma fram till att du endast gjorde det för att du är stolt/glad över att du känner en sådan talangfull tjej, för det är det jag tror var anledningen bakom.