Aviseringar
Rensa alla

Satsa?


Ämnesstartare

ChickiBull:

Å jag heter Barack Obama

Vem fråga om du hette Barack Obama?


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Fortfarande Bordtennis xD

Yes, I know. Men jag gillar att irritera folk (A)


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Nej jag har inte dyslexi eller någon sjukdom/skada och var snäll och håll dig till trådens ämne 🙂

Lite svårt när varje mening du bildat har ca 19203 fel samtidigt som du, återkommande, använder dig av parenteser och versaler. Punkter, kommatecken och andra tecken förekommer också, dock på fel sätt.
Djävligt störande. Vill du strunta i att bry dig om grammatiken bör du inte lägga så stor vikt vid att placera versaler på, enligt dig, behövande ställen.
Blir jätteirriterad.

DayserEyes:

Det är inte lika stort som att vinna över samma ålder tycker jag 🙂

Vet, förstod det. Du har rätt.
Men det är inte det jag menar.
Frågade varför du nämner det i tråden?
Vill alltså komma fram till att du endast gjorde det för att du är stolt/glad över att du känner en sådan talangfull tjej, för det är det jag tror var anledningen bakom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fay_:

Yes, I know. Men jag gillar att irritera folk (A)

Haha du borde satsa på det :O


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Å jag heter Barack Obama

bra att du berättade, undrade just!

DayserEyes:

Vem fråga om du hette Barack Obama?

Jag 😀


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Vem fråga om du hette Barack Obama?

Jag fortgick bara med falska påståenden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Vill alltså komma fram till att du endast gjorde det för att du är stolt/glad över att du känner en sådan talangfull tjej, för det är det jag tror var anledningen bakom.

Det är ju såklart jag är både glad och stolt över det, Men jag nämnde det för att om jag skulle satsa så kan jag träna med henne eftersom hon är i samma nivå.


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Det är ju såklart jag är både glad och stolt över det, Men jag nämnde det för att om jag skulle satsa så kan jag träna med henne eftersom hon är i samma nivå.

oki förstår nu 🙂


   
SvaraCitera

det tycker jag


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Haha du borde satsa på det :O

tycker du? O:

puss på dig :*


   
SvaraCitera

det är så sjukt nyttigt att ha något att brinna för, satsa tills du inte vill satsa mer. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha tack för alla som tyckt till 😉

Glöm inte kolla nyheterna om Tim Andersson om några år när jag är 1:a i världen :D[love1]


   
SvaraCitera