Aviseringar
Rensa alla

save the drama


sincan

Image


   
SvaraCitera
mynona

Blivande_japan:

"nu skärper du dig för fan!"

Tror man blir ännu argare om man blir spottad i ansiktet. Tänk dig bara valfri umare som blir uppbragt och utövar dramatik mot en lama och sen får en loska i ansiktet så stor att de ramlar omkull[y]

Jag vet inte vilka umare du föreställt dig nu, men skulle de inte bli ännu mer dramatiska? [sad]


   
SvaraCitera

undra var man kan köpa lama päls? snyggt till en vinter jacka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Tror man blir ännu argare om man blir spottad i ansiktet. Tänk dig bara valfri umare som blir uppbragt och utövar dramatik mot en lama och sen får en loska i ansiktet så stor att de ramlar omkull

fast bara för att man vill ha drama behöver man ju inte va arg! eller..? tror man blir lite chockad å kommer av sig om man får 1 loska i facet!


   
SvaraCitera
kachin

Blivande_japan:

vrf just ett öra??? är ju inte örat som ser fluffigt å mysigt ut!!

var lite sugen[blush] men sant, vill krama om hela halsen [love] och det är väl som med hästar. Om man står precis intill en häst sparkar den inte, så står man nära lamat spottar den säkert inte [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

och det är väl som med hästar. Om man står precis intill en häst sparkar den inte, så står man nära lamat spottar den säkert inte

ah säkert!


   
SvaraCitera

*blink blink* [wink][wink]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

*blink blink*

[bigsmile]


   
SvaraCitera
mynona

Blivande_japan:

fast bara för att man vill ha drama behöver man ju inte va arg! eller..? tror man blir lite chockad å kommer av sig om man får 1 loska i facet!

Beror nog lite på temperament och personlighet huruvida man lugnar ned sig efter att ha fått ansiktet neddränkt av kroppsvätska på det viset. [shake]

Tänk tex en umare som känner starkt för att stå upp för de svaga, och om den förebrådde en lama för att ha varit dryg mot andra, som hade skickat pm till den om lamans dryghet, och sedan behandlades så, så kanske den skulle bli mer dramatisk efter att ha blivit fälld till marken av en lamaloska. Det var vad jag tänkte mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Tänk tex en umare som känner starkt för att stå upp för de svaga, och om den förebrådde en lama för att ha varit dryg mot andra, som hade skickat pm till den om lamans dryghet, och sedan behandlades så, så kanske den skulle bli mer dramatisk efter att ha blivit fälld till marken av en lamaloska. Det var vad jag tänkte mig.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dan hatar lamor
fast han spottar som 1 lama när han röker


   
SvaraCitera