Aviseringar
Rensa alla

Save tonight! And fight the break of dawn!


Ämnesstartare

Det sa en gång en mycket vis man vid namn Örnöga Körsbär. Direktöversättningar av artistnamn åsido, så känner jag mig väldigt psykotisk idag.

Således passar det sig med en konstig tråd. Här nedan följer dagens frågeställning:

Om du fick välja, vem skulle jag vara? Om du gavs chansen att helt forma den person som sitter bakom skärmen och skriver det här just nu, vem/vad/hur hade jag varit?

En snäll kille på 16 år som gillar punk, en fulsöt 22-årig tjej som läser till socionom... kanske en äldre herre med bestämda ögon och näsan begraven i senaste numret av Vi i Villa?

Det är upp till dig!


   
Citera
Ämnesstartare

Gud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Gud.

Bra val, måste jag säga. Du har inga preferenser för hur Gud är - ingen bild i huvudet som funnits i ditt bakhuvud sen du var liten, eller så?

Det är naturligtvis okej att bara vilja träffa Gud, utan förutfattade meningar. Bara undrar.

Ha en förträfflig dag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eagle Eye Sherry - Save Tonight


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Det är naturligtvis okej att bara vilja träffa Gud, utan förutfattade meningar. Bara undrar.

Jag tror egentligen att gud är ett starkt ljus. Men ja det vore trevligt om "han" kunde använda dator och jag fick prata med honom.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

Eagle Eye Sherry - Save Tonight

Vad jag vet anspelar ej artistnamnet på spritdrycken, utan på frukten. ;>

emery:

Jag tror egentligen att gud är ett starkt ljus. Men ja det vore trevligt om "han" kunde använda dator och jag fick prata med honom.[smile]

Om inte annat vore det asskönt om h*n/den/det bara kunde göra det gällande att 1) denne existerar, eller 2) denne ej existerar.

Skulle ta död på väldigt många konflikter. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

Sherry

Cherry [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja att du var Albus Dumbledore


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bödeln! [cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Albus Dumbledore

Han är cool gubbe [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

come tomorrow - tomorrow i'll be gone


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Skulle vilja att du var Albus Dumbledore

Mycket bra val!

blodbad:

Bödeln! [cry][cry][cry][cry]

Sure.

Harpyja:

come tomorrow - tomorrow i'll be gone

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Sure.

[confused]


   
SvaraCitera

Jag hade varit en snygg tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Det sa en gång en mycket vis man vid namn Örnöga Körsbär. Direktöversättningar av artistnamn åsido, så känner jag mig väldigt psykotisk idag.

Vet du ens vad "Psykotisk" betyder?[rolleyes]


   
SvaraCitera