Aviseringar
Rensa alla

Say whaaat


Ämnesstartare

Borde jag bli konfundersam när jag helt plötsligt ser på facebook att killen jag var två sekunder från att ha sex med igår, faktiskt har en relation med en annan brud som idag skrev att hon älskade honom?

Är det bara jag som är mäkta förvirrad här?

Vad fan gör man åt den saken egentligen? Fortsätter som om flickan inte existerar? Trycka in honom i ett hörn och konfrontera honom eller helt enkelt ignorera människan?


   
Citera

Beror väl helt på vad du känner är rätt. Du får ju ställa hur mycket du bryr dig om henne i kontrast mot hur gärna du vill sexa honom alt. mot hur du tror att deras förhållande kommer gå utan din inblandning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av en underlig anledning tänker jag inte på henne. Jag vill bara inte själv vara med ytterligare ett rövhål.


   
SvaraCitera

får 1 klump i magen, äckliga människor..

känner du någon av de? eller är det bara randoms?


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag vill bara inte själv vara med ytterligare ett rövhål.

Tycker nog nästan att du har besvarat din egen fråga. Han verkar vara ett rövhål i alla fall (men inte säkert för vet inte hur deras förhållande är osv).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

känner du någon av de? eller är det bara randoms?

Lärde känna människan igår. Han har pratat med mig hela tiden sen dess, betett sig som att vi var bra vänner. Har varit hemma hos honom, sovit över.

..."oh, btw jag har en flickvän" dök aldrig upp [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter att ha varit i mitt eget psyke så säger jag såhär: k1llar är sv1n. <-- tror den meningen förklarar situationen iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergdahl:

efter att ha varit i mitt eget psyke så säger jag såhär: k1llar är sv1n. <-- tror den meningen förklarar situationen iaf

Då återupplivar jag hoppet på att bli tillsammans med tjejen jag trånar efter istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Då återupplivar jag hoppet på att bli tillsammans med tjejen jag trånar efter istället.

d tycker jag! så sött med tjejer som är kära i varandra. tror också tjejer kan ge dig något som du kanske behöver. fast en sak kanske dom brister på och det är att säga "NU ÄR DET NOG!". men ni finner kanske lösningar [cute]


   
SvaraCitera

De kanske har ett öppet förhållande.
Fast ändå douchigt att ej nämna det för folk man raggar på, go for the grrl instead.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+1 på vad mice skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shit almost happend move on


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ignorera av var mer aktsam gällande vilka du nästan har sex med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vad fan gör man åt den saken egentligen? Fortsätter som om flickan inte existerar? Trycka in honom i ett hörn och konfrontera honom eller helt enkelt ignorera människan?

Finns killar som bara gillar att jaga och tröttnar snabbt efter dem har fått sitt byte. Känner många sådana, vissa kallar det för sina svagheter andra för sina styrkor.

Medan andra desperata killar är varken mogna eller är på rätt tid och rätt plats och försöker få en tjej...

Desperation är väldigt oattraktiv

Image

Jag ska meditera för att världen ska bli mer rättvis [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Literatus:

(men inte säkert för vet inte hur deras förhållande är osv).

Är han ju ändå. Man gör slut innan man sexar andra, hur ens förhållande än ser ut.


   
SvaraCitera