Aviseringar
Rensa alla

Scooby Doo, lämpligt för barn?


Ämnesstartare

CharliesName:

No shit [crazy] Men rädd för den? [crazy]

Aa dy fan så fort jag hörde namnet så börja jag gråta haha och då var den ändå för barn [chocked]


   
SvaraCitera

fanns en jätteläskig med någon stad och någon huvudlös eller något, den var läskig iaf.
Var någon gammal by med någon häxa som bränts på bål[confused]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Massa lika på ett bårhus

[confused]


   
SvaraCitera

alltså, barn är inte så jävla ömtåliga. de behöver lära sig hur skit världen är tidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

alltså, barn är inte så jävla ömtåliga. de behöver lära sig hur skit världen är tidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fanns en jätteläskig med någon stad och någon huvudlös eller något, den var läskig iaf.
Var någon gammal by med någon häxa som bränts på bål[confused]

Ja fan, rätt vrickad show 😛

DeathOrGlory:

[confused]

[blush]

BLODÅDRA:

alltså, barn är inte så jävla ömtåliga. de behöver lära sig hur skit världen är tidigt.

Jaaa, man ska akta sig för alla huvudlösa ryttare å spöken [no-no]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Jaaa, man ska akta sig för alla huvudlösa ryttare å spöken

hahah
men hennes erfarenhet av barn kanske inte är så jättestor[no-no]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Jaaa, man ska akta sig för alla huvudlösa ryttare å spöken

det är väl barn som gillar huvudlösa ryttare och spöken? vilka andra ska se det liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hahah
men hennes erfarenhet av barn kanske inte är så jättestor[no-no]

[crazy]

BLODÅDRA:

det är väl barn som gillar huvudlösa ryttare och spöken? vilka andra ska se det liksom?

Ja, Scooby Doo är riktat emot barn, inge snack om saken men den serien skrämmer skiten ur en del [rolleyes]
Men förstår inte hur det kan kopplas till att hur skitig världen är? [crazy]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Ja, Scooby Doo är riktat emot barn, inge snack om saken men den serien skrämmer skiten ur en del
Men förstår inte hur det kan kopplas till att hur skitig världen är?

Att man inte ska vara så försiktig och skydda barn för mycket. De behöver sin trygghet, självklart, men inte för mycket. Även de ska klara sig själva någon dag. Då kan de nog klara av att kolla på scooby doo 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Att man inte ska vara så försiktig och skydda barn för mycket. De behöver sin trygghet, självklart, men inte för mycket. Även de ska klara sig själva någon dag. Då kan de nog klara av att kolla på scooby doo 🙂

Hmmmm, jo ifs då 😛 måste betyda att jag har över beskyddande föräldrar eftersom jag va rädd för Scooby Doo, kan nog faktiskt stämma [rolleyes]


   
SvaraCitera

CharliesName:

[blush]

[cool]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Hmmmm, jo ifs då 😛 måste betyda att jag har över beskyddande föräldrar eftersom jag va rädd för Scooby Doo, kan nog faktiskt stämma

särskrivning var för mycket för mig, nu skriver vi inte längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

särskrivning var för mycket för mig, nu skriver vi inte längre.

BLODÅDRA:

över beskyddande

överbeskyddande då! [mad] bara för att jag alltid har haft svårt med svenska! [cry]


   
SvaraCitera

CharliesName:

jaaaa jag menar inte att det är en dålig serie, as bra faktiskt 😛 bara att den skrämmer ju livet av barn 😛

hadde det på band när jag var liten, scooby doo på spökön, blev rädd på ett ställe varge gång jag lyssna fast jag kunde allt utan till 😀
Spöken i mörkret är läskigt!![party]


   
SvaraCitera