Aviseringar
Rensa alla

Scoutledaren stöter på mig


Swork
Ämnesstartare

Hej, är en tjej på 19. Har under en lång tid varit lite förtjust i en kille på scouterna (vi kan kalla honom R). R är 4 år äldre än mig och när han blev 19 bytte han till en grupp över min (var 15-16 då), då valde han att bli min ledare.

R har alltid varit lite förtjust i mig, han är alltid trevlig mot mig, och låter mig göra saker mina andra scoutkompisar inte får göra. Han är alltid snäll och glad mot mig. För ca 2-3 veckor sedan drömde jag att vi var ihop. Han fick mig känna mig trygg, och lycklig. När jag vaknade hade jag kvar känslorna och jag har blivit kär i honom nu! Från drömmen!Rodnar

Det har gått ca 5 år sedan första gången vi träffades, och i början var han väldigt 'på', han ville alltid vara nära mig, och nudda mig och småretades. Sedan skaffade han en flickvän när jag inte besvarade hans signaler (jag ville, men jag var för blyg hahah)Mycket glad

Och i höstas gjorde han och hans flickvän slut. Han har alltid visat tecken på att han gillar mig, även när han hade flickvän, men nu när jag själv känner mig intresserad av honom vill jag få ihop det med honom. Hur ska jag göra? Och en fråga till er killar, hur beter ni er mot en tjej ni gillar? Han är som sagt trevlig och alltid snäll mot mig, men finns det fler tecken? Är ganska rädd att bli nekad Tumme ned

Tror ni drömmen hade någon betydelse?

Kan även tillägga att på en övernattning i skogen nån vecka efter drömmen valde R att sova bredvid mig. Först sov en annan kille bredvid mig, men han drog hem efter första natten flyttade R till sängplatsen bredvid mig. Det hände inget, men jag märkte att han funderade på om han skulle flytta eller inte. 

Vad tror ni? Betyder detta något? Är drömmen något tecken (hehe, är ganska vidskeplig av mig). Och killar, hur visar ni att ni är intresserade av någon?

TACK SNÄLLA FÖR SVAR Hjärta


   
Citera

Drömmar betyder ingenting i den verkliga världen

Testa att stöta på honom och se hur det går


   
SvaraCitera

tror ej att han får göra ngt med sina scouter. men det gör det väl lite mer spännande kanske och jobbet som scoutledare är väl inte så viktigt för honom kanske. 


   
SvaraCitera
Swork
Ämnesstartare

vonKissekatt:
tror ej att han får göra ngt med sina scouter. men det gör det väl lite mer spännande kanske och jobbet som scoutledare är väl inte så viktigt för honom kanske. 

Jag kommer att börja i hans 'grupp' i höst, då kommer han inte längre vara min ledare. Dock tror jag inte att det skulle göra något om han stötte på mig (även fast han är ledare), det skiljer som sagt 4 år,  och inte typ 20-30. Men jag förstår vad du menar!


   
SvaraCitera

Satsa!!!!


   
SvaraCitera

endel saker ja drömt har ju hänt på riktigt senare vilken är rätt läskigt att man känner igen en grej som händer  för att man drömt om de


   
SvaraCitera