Aviseringar
Rensa alla

SD


depppp
Ämnesstartare

Vad har ni för åsikter om Sverigedemokraterna? 

Tacksam för svar. Allas åsikter är lika mycket värda.


   
Citera

tappade hela högen


   
SvaraCitera

Att de får på tok för mycket uppmärksamhet. De är ett rött skynke, en syndabock som förskjuter folks uppmärksamhet från viktigare ting. 


   
SvaraCitera

Nej, allas åsikter är inte lika mycket värda.


   
SvaraCitera

De är konceptuella nynazister.


   
SvaraCitera

Genom att SD är det enda parti som vågar nämna att massinvandringen... den extrema flyktinginvandringen... har gått käpprätt åt helvete, så får de mitt fulla stöd. 

Att inget annat parti har insett vad muslimerna och deras religion islam och deras avarter islamister håller på att ställa till med i Sverige är för mig en gåta??? Inte undra på att att SD kommer att växa sig ännu starkare för varje år som går. Vi har redan bevisen för hur liknande partier i övriga EU har blivit superstora.  Mycket glad


   
SvaraCitera

skitparti med massa vidriga medlemmar. 


   
SvaraCitera

Gillar inte partiet eftersom de vill ta bort min grupp av människor rättigheter att göra saker och men sen är de är de enda partiet som tar upp en fråga tycker jag är jävligt konstigt.


   
SvaraCitera

Om man byter ut "muslimer" och "islam" mot "judar" och "judendomen" i alla SD-politikers uttalanden så blir det extra uppenbart att de är nazister.


   
SvaraCitera

MarcusKing: de enda partiet som tar upp en fråga tycker jag är jävligt konstigt

Kan ju bero på att alla andra partier nonchalerar och låtsas som att vi inte har några problem med flyktinginvandringen i Sverige.


   
SvaraCitera
depppp
Ämnesstartare

Nachac:
Nej, allas åsikter är inte lika mycket värda.

Jo allas åsikter är lika mycket värda, tillochmed sverigedemokraternas. Vi lever i  ett demokratiskt samhälle. 


   
SvaraCitera
depppp
Ämnesstartare

flyktingfientlig:
Genom att SD är det enda parti som vågar nämna att massinvandringen... den extrema flyktinginvandringen... har gått käpprätt åt helvete, så får de mitt fulla stöd. 

Att inget annat parti har insett vad muslimerna och deras religion islam och deras avarter islamister håller på att ställa till med i Sverige är för mig en gåta??? Inte undra på att att SD kommer att växa sig ännu starkare för varje år som går. Vi har redan bevisen för hur liknande partier i övriga EU har blivit superstora.  Mycket glad

Håller med, inget annat parti tar upp den viktiga frågan, massinvandringen. 


   
SvaraCitera
depppp
Ämnesstartare

MarcusKing:
Gillar inte partiet eftersom de vill ta bort min grupp av människor rättigheter att göra saker och men sen är de är de enda partiet som tar upp en fråga tycker jag är jävligt konstigt.

Dom vill inte ta bort folkgruppers rättigheter eller äns en folkgrupp. Dom tar upp en viktigt fråga. Och vill behålla vårt Sverige, invandringen ökar ett enormt i Sverige, vi tar in mest och tar hand om dom. 


   
SvaraCitera

depppp: Jo allas åsikter är lika mycket värda, tillochmed sverigedemokraternas. Vi lever i  ett demokratiskt samhälle.

Objektivt är naturligtvis alla åsikter lika mycket värda, men det är en värdelös måttstock eftersom objektivt spelar ingenting någon roll. Ur ett rimligt moraliskt hänseende är åsikten att alla svarta ska utrotas betydligt mycket mindre värd än att alla ska rätt till mat. Ser man demokrati som ett värde i sig är antidemokratiska åsikter mindre värda än demokratiska. Nihilism kör ett samhälle i botten och det är viktigt att människor står upp mot destruktiva och människofientliga åsikter.


   
SvaraCitera

depppp: Håller med, inget annat parti tar upp den viktiga frågan, massinvandringen.

Det märkliga är ju att ingen annan av de politiska partierna inser detta prolem. Minst lika märkligt är ju att 85% av svenska folket inte gör det heller. Vad hänt med Sverige? Är de övriga politikerna blinda och likaså svenska folket???

SKRÄMMANDE!


   
SvaraCitera