Aviseringar
Rensa alla

sd..


Ämnesstartare

sd kommer få hela Sverige att rösta på dom..det skrev en person på avpixlat till mig.
det är bara vanliga människor som tröttnat på invandrarna får alla pengarna.
och alla ljuger om dom...  dom bara bryr sig om Sverige
en till anledning varför jag gillar dom är för att dom är rädd för feministerna


   
Citera
Ämnesstartare

Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ska vara efter att jag lämnat Sverige då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är enormt trött på både SD och religion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kommer ju utan tvekan att bli det tredje största partiet efter nästa val och har vi tur och både C och KD åker ut samtidigt så blir det inte lika lätt för Schweinfeldt och co att frysa ut dem längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns alltid en sista lösning på alla problem! 😉


   
SvaraCitera

Jag saknar den tid då trollen åtminstone var lite roliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch, undra hur omtyckt Sverige skulle bli om SD fick styra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråkig:
sd kommer få hela Sverige att rösta på dom..det skrev en person på avpixlat till mig.
det är bara vanliga människor som tröttnat på invandrarna får alla pengarna.
och alla ljuger om dom...  dom bara bryr sig om Sverige
en till anledning varför jag gillar dom är för att dom är rädd för feministerna

Förstår inte riktigt vad du menar. Men visst, SD kommer fortsätta växa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:
usch, undra hur omtyckt Sverige skulle bli om SD fick styra 

Ja eftersom SDs politik är den normala i resten av världen så lär vi nog bli mer omtyckta än vi är idag. Idag är vi dessutom en utskrattad nation, framförallt i våra grannländer, på grund av vår misslyckade invandringspolitik, våra opartiska medier och vårt allmänt kassa debattklimat. Dessutom börjar även våra mångkulturella problem sprida sig över till våra grannländer, trots att dessa tydligt motverkat dessa problem, vilket inte alls är populärt.

SD hade nog kunnat piffa upp bilden av Sverige något ifall man fick styra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Ja eftersom SDs politik är den normala i resten av världen så lär vi nog bli mer omtyckta än vi är idag. Idag är vi dessutom en utskrattad nation, framförallt i våra grannländer, på grund av vår misslyckade invandringspolitik, våra opartiska medier och vårt allmänt kassa debattklimat. Dessutom börjar även våra mångkulturella problem sprida sig över till våra grannländer, trots att dessa tydligt motverkat dessa problem, vilket inte alls är populärt.

SD hade nog kunnat piffa upp bilden av Sverige något ifall man fick styra.

Då jag inte precis är så politiskt insatt utan mer tänkte på min egen bild av SD när jag svarade, kan jag tyvärr inte svara så bra på ditt inlägg här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:
Då jag inte precis är så politiskt insatt utan mer tänkte på min egen bild av SD när jag svarade, kan jag tyvärr inte svara så bra på ditt inlägg här.

Helt förståeligt, nu kanske iallafall vet lite mer hur det ser ut i resten av världen, europa och norden.  Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAg kommer rösta på SD , nog för att förstöra Svenska samhället ^^ 


   
SvaraCitera