Aviseringar
Rensa alla

SD landsdagar


Galen


   
SvaraCitera

SD har nolltolerans mot tolerans.


   
SvaraCitera

den_fete: fullblods rasist.

Se hur nöjda de ser ut. arisk etnomasochism breder ut sig över åkessons läppar och ger ett sken av kommande koncentrationsläger vid hans oundvikliga framtida regeringstillträde. hans svarta stövlar symboliserar hur mörkt avskräde är till för att utsugas och trampa på. Allt medan hans fru lugnt står där som en inkarnation av allt vad traditionell kvinnlighet och antifeminism heter och låter sig hållas av sin make och stöttar och påhejar hans sunda ideal från sidolinjen som en kvinna ska göra.

Det här är SD's rätta ansikte.


   
SvaraCitera

fullblods rasist.

Fullblodsrasist*

Ska du anklaga någon för rasism, så se åtminstone till att skriva grammatiskt korrekt.


   
SvaraCitera

Ludwig van Beethoven:

Fullblodsrasist*

Ska du anklaga någon för rasism, så se åtminstone till att skriva grammatiskt korrekt.

han vill ju kasta ut alla bla ttar från sveigie.


   
SvaraCitera

Hjärta


   
SvaraCitera

den_fete:

han vill ju kasta ut alla bla ttar från sveigie.

Mm precis. Det står ju i Aftonbladet så då måste det vara sant.


   
SvaraCitera

Storchen84: I dag, 17:09

Den var sjukt bra. Skratta gott åt den Glad


   
SvaraCitera

Vehnk: Den var sjukt bra. Skratta gott åt den

Eller hur, tror jag ska börja titta på partaj oftare, med tanke på att det där var typ andra gången jag någonsin sett ett avsnittMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera

Ludwig van Beethoven:

Mm precis. Det står ju i Aftonbladet så då måste det vara sant.

varför skylle dom skriva något som inte är san t Skeptisk


   
SvaraCitera

psychoex: Varför är SD så jävla tråkigt?

Roligaste klumpen av "elitsvenskar" jag någonsin sett!
Man kan inte göra annat än att njuta av underhållningen som bjuds dagar i ända och gärna med lite popcorn till hands!


   
SvaraCitera

NiklasW: Såg debatten om nolltoleransen i partiet och då framgick det tydligt vilket typ av parti SD är. Samtliga som var med i debatten uttalade tydligt hur viktigt de tyckte nolltoleransen är och att SD verkligen inte ska acceptera rasism och extremism. Efter detta är jag än mer säker på att en stor majoritet av politikerna i partiet inte på något sätt är rasister vilket naturligtvis också gör partiet till icke-rasistiskt.

Men ändå är det okej att vara rasist i partiet så länge man inte uttrycker sina rasistiska åsikter (när ingen annan hör vill säga)?


   
SvaraCitera

Storchen84:

Hjärta

Skitprogram men perfekt Jimmieröst Hjärta


   
SvaraCitera

Föreslår att alla, vare sig ni gillar SD eller inte, kollar in Paula Bielers tal om nolltoleransen under landsdagarna som är bland det bästa jag någonsin hört en  SDare hålla. 05:50:30 in i klippet alltså.

http://www.svt.se/nyheter/svtforum/sd-s-landsdagar-1  

05:50:30 alltså. Kom gärna tillbaka hit sedan och skriv synpunkter på vad ni såg. Tumme upp


   
SvaraCitera

Vehnk:
Se hur nöjda de ser ut. arisk etnomasochism breder ut sig över åkessons läppar och ger ett sken av kommande koncentrationsläger vid hans oundvikliga framtida regeringstillträde. hans svarta stövlar symboliserar hur mörkt avskräde är till för att utsugas och trampa på. Allt medan hans fru lugnt står där som en inkarnation av allt vad traditionell kvinnlighet och antifeminism heter och låter sig hållas av sin make och stöttar och påhejar hans sunda ideal från sidolinjen som en kvinna ska göra.

Det här är SD's rätta ansikte.

Har under tiden jag tittat på landsdagarna sett flera icke etniska svenskar i publiken. Mörkhyade, araber och östeuropéer framförallt, många kvinnor. Räknar du också in dessa i din beskrivning över SDs "ariska etnomasochism"?


   
SvaraCitera