Aviseringar
Rensa alla

SD och invandringen!


Ämnesstartare

Hejsvejs!
Jag undrar bara ett par saker.
Varför är så många människor emot SD?
Dem är ju det enda partiet som vågar säga vad de tycker om invandrar politik!

Och om det kommer någon person in nu o börjar skrika "rasist, rasist".
Så vill jag gärna först ha ett BRA argument till varför Sverige i nuläget skall släppa in fler invandrare?

Själv har jag massor med invandrar kompisar och inte alls invandrar fientlig förutom att jag hatar alla kaxiga blattar som roar sig med att slå ner folk (80% av alla blattar dvs).
Men det finns ingen som helst positiv sida till att vi skall släppa in mer invandrare. + att det ofta bara klagar när dem fan får både boende o bidrag i vårt vackra land!

Sverige borde fan stå upp på sig! ta tillbaka traditioner som att sjunga nationalsång i skolorna osv!
Man får inte ens ha på sig sverige tröja på skolfoto men man får ha massa andra tröjor på sig med andra länge OCH slöjor. Vad i helsike är det för trams?!


   
Citera

Pojkenivasken:

Varför är så många människor emot SD?

av flera anledningar. sd är grundat av flertalet nazister och nynazister. även om dessa sparkats ur partiet så anser många att det fortfarande finns kopplingar till högerextrema grupper. sd är enligt många också ett främlingsfientligt parti då man, enligt vissa, skiljer på människor och människor genom etnicitet. antidemokrati är också ett välkänt begrepp i sammanhanget. i riksdagen är man idag framförallt kritiska till sd av den enkla anledningen att de är ett hot mot de partier som redan sitter där.

det finns så klart fler anledningar. dessa är bara några av de vanligaste, antar jag.


   
SvaraCitera

jag kommer iaf solklart rösta på sd för det behövs verkligen en ändring!
är så trött på att invandrarna kan springa runt fritt och slå ner folk och hålla på som dom gör! sätt för fan en prövotid på dom på en 10 år och kan dom inte sköta sig skicka hem dom och hela familjen! Men det finns vissa som iaf kommer hit och sliter ihop sina pengar som vanligt folk och betalar skatt och allt det där!

ursäkta kom lite offtopic.

men tycker det är skit iaf att folk har så fel uppfattningar om sd.
som kommer garanterat få mitt och min farmors stöd! [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag hörde idag att det ska skickas tillbaka 5000 invandrare till irak den här veckan. [y] Var det kommer ifrån vet jag inte men det låter hur som helst toppen. Om jag inte hörde helt fel beror det på att läget i irak har blivit stabilt.

Kände mig tvungen att skriva det när du tar upp SD och invandring. [blush]

Om jag ska hålla mig till trådens ämne så är det väl bra att det finns ett populärt som är emot invandring. Däremot så tycker jag SD känns så oseriösa och mesiga.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Jag hörde idag att det ska skickas tillbaka 5000 invandrare till irak den här veckan.

nu blev jag glad [smile]

ööörkarn:

Om jag ska hålla mig till trådens ämne så är det väl bra att det finns ett populärt som är emot invandring. Däremot så tycker jag SD känns så oseriösa och mesiga.

ja jo visst kan dom verka det dom är ju inte lika rättfram som ND direkt. men det var ju "experter" inom politik som sa något i stil med "SD är det nya arbetarpartiet". har läst lite på SD:s hemsida och såg inget direkt som jag tyckte va negativt. [smile]


   
SvaraCitera

Hon är rolig [smile][love]


   
SvaraCitera

jarhead__:

nu blev jag glad [smile]

Ja nog fan blev jag det med. [smile] Och det lär bli mer.

jarhead__:

ja jo visst kan dom verka det dom är ju inte lika rättfram som ND direkt. men det var ju "experter" inom politik som sa något i stil med "SD är det nya arbetarpartiet". har läst lite på SD:s hemsida och såg inget direkt som jag tyckte va negativt. [smile]

Mmm joo. ND är bättre tycker jag. Men vill man få bukt med invandringen lär man få rösta på SD eftersom dom tycks ha flest "anhängare". Det är inte rätt tid för att sega på med NSF och liknande.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Och det lär bli mer.

hoppas jag innerligt [smile]

ööörkarn:

Mmm joo. ND är bättre tycker jag. Men vill man få bukt med invandringen lär man få rösta på SD eftersom dom tycks ha flest "anhängare". Det är inte rätt tid för att sega på med NSF och liknande.

jo precis först försöka få SD till toppen sen rullar bara tåget vidare av sig själv [y]


   
SvaraCitera

jarhead__:

jo precis först försöka få SD till toppen sen rullar bara tåget vidare av sig själv [y]

Jaaaapp. Det vore katastrof om sossarna kommer tillbaka. [sad] Jag hoppas att någon gör en palme på mona.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Jaaaapp. Det vore katastrof om sossarna kommer tillbaka. Jag hoppas att någon gör en palme på mona.

haha... aa. ge mig en psg-90 så kirrar jag biffen [wink]


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Jaaaapp. Det vore katastrof om sossarna kommer tillbaka. [sad] Jag hoppas att någon gör en palme på mona.

Idiot. Svenska partierna är tyvärr alla samma, inte många som vågar gå sina egna vägar. Att S kommer tillbaka kommer i princip inte märkas.
Samt att du hoppas att någon skall mörda en person gör dig till en förbannat omogen röstare, höj åldern till 20 år och tillåt ej kvinnor rösta. [cheers]


   
SvaraCitera

Pojkenivasken:

Men det finns ingen som helst positiv sida till att vi skall släppa in mer invandrare. + att det ofta bara klagar när dem fan får både boende o bidrag i vårt vackra land!

jarhead__:

är så trött på att invandrarna kan springa runt fritt och slå ner folk och hålla på som dom gör!

Det är på grund av inteligens- och analysbefriade personer som er två som jag fullkomligt hatar sverigedemokraterna.


   
SvaraCitera

Pojkenivasken:

Varför är så många människor emot SD?

Jag anser att SD är fåniga för att det är bunt aningen radikalare kristdemokrater


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Jag hoppas att någon gör en palme på mona.

Jag hoppas någon slår ner dig och att du tvingas åka till ett sjukhus [mad]

Är du beredd att skjuta politiker som väljarna röstar fram? trodde SD vill kämpa för "ddemokratin och yttrandefriheten.." men det var väl bara så länge den gynnade er och era mål?

Ni kan dra åt skogen med eran rasism. Min respekt för er är som bortblåst.

EDIT: åtminstone den lilla respekt som fanns någon gång.


   
SvaraCitera

Pojkenivasken:

Och om det kommer någon person in nu o börjar skrika "rasist, rasist".

Dom låter rätt rasistiska tycker jag.

Pojkenivasken:

Så vill jag gärna först ha ett BRA argument till varför Sverige i nuläget skall släppa in fler invandrare?

Jag hade ju inte flyttat hit då. Vill ni inte ha kvar mig? [sad]


   
SvaraCitera