Aviseringar
Rensa alla

SD-ordförande – muslimer äger 27 miljoner svarta slavar


Ämnesstartare

Z0dd: Eftersom bloggen består av SD-politikers uttalanden kan det se väldigt tramsigt ut ja

Snarare att de osar av oprofessionalism. För en som älskar att leka språkhitler förundras jag över att du ännu inte avlagt dig viktig tid åt att irritera dig över de dåliga språkkunskaperna som infinner sig på deras "redaktion" eller vad de nu vill kalla sin samlingsgrupp av skribenter. Jämförselsen mellan dem och avpixlat är monumental, för att inte tala om friatider.

Noterar också att de inte har några kommentarsfält. Antar att de gjort läxan från sina meningsmotståndare med att släppa lös sin pöbel att kommentera deras alster. För det hade förmodligen gett dem öppet mål att kunna kritisera tillbaka för att ha en lika hatisk fanbase som dem själva.


   
SvaraCitera

N3794N: IRM är trams ja. Helt riktigt.

nej mängden slavar i muslimska länder så klart...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:

Noterar också att de inte har några kommentarsfält. Antar att de gjort läxan från sina meningsmotståndare med att släppa lös sin pöbel att kommentera deras alster. För det hade förmodligen gett dem öppet mål att kunna kritisera tillbaka för att ha en lika hatisk fanbase som dem själva.

öh va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo: För en som älskar att leka språkhitler förundras jag över att du ännu inte avlagt dig viktig tid åt att irritera dig över de dåliga språkkunskaperna som infinner sig på deras "redaktion" eller vad de nu vill kalla sin samlingsgrupp av skribenter.

Brukar inte ens läsa vad de skriver, jag läser vad de presenterar.

Weeaboo: Antar att de gjort läxan från sina meningsmotståndare med att släppa lös sin pöbel att kommentera deras alster.

Kommentarsfältet skulle bestå av kommentarer från SD:are till 90% och vi vet alla hur de kommentarerna skulle se ut. Att ha öppet kommentarsfält vore meningslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjock_Svensk: öh va?

Så de har förlagt sin kommentarssida på facebook, där du måste vara inbjuden för att kunna kommentera antar jag så att de kan kontrollera vilka som får vara med så att kritik inte uppstår.

Z0dd: Brukar inte ens läsa vad de skriver, jag läser vad de presenterar.

Du gör ingen poäng här det vet du va?

Z0dd: Kommentarsfältet skulle bestå av kommentarer från SD:are till 90% och vi vet alla hur de kommentarerna skulle se ut. Att ha öppet kommentarsfält vore meningslöst.

Avpixlat eller politiskt inkorrekt hade aldrig några problem med att folk som inte delade deras linje kom in och kommenterade. Förstår dock att sidor som IRM måste ha det då deras verksamhet redan hänger på en skör tråd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo: Du gör ingen poäng här det vet du va?

Hur ska jag irritera mig på något jag inte känner till?

Weeaboo: Avpixlat eller politiskt inkorrekt hade aldrig några problem med att folk som inte delade deras linje kom in och kommenterade. Förstår dock att sidor som IRM måste ha det då deras verksamhet redan hänger på en skör tråd.

Haha, va? Vad tjänar det till att ha SD:s lättkränkta näthatarpöbel där som spammar ner kommentarerna? IRM blir förresten större hela tiden så det sistnämnda låter som önsketänkande från din sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oavsett ifall uppgiften är sann eller falsk, vilket den troligtvis är, är det ändå hedervärt av henne att stå upp mot rasism och slaveri. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: Haha, va? Vad tjänar det till att ha SD:s lättkränkta näthatarpöbel där som spammar ner kommentarerna?

Känns väldigt fel att du kallar SD's "näthatarpöbel" för lättkränkta när deras tillhål tillåter öppen offentlig debatt till skillnad mot dina finare polare på IRM och dylika sidor.

Z0dd: IRM blir förresten större hela tiden så det sistnämnda låter som önsketänkande från din sida.

Menade mer att de kämpar egentligen emot den politiska utvecklingen. SD mer än fördubblade sitt stöd i valet, de fortsätter även enligt många prognoser att öka efter valet. Det blir kanske lättare att hålla sin verksamhet uppe i god tro att de gör någon nytta. Skulle kommentarsfält öppnas och kritiken strömma så kanske det skulle bli jobbigare när man möts av en vägg med text som helt sågar det man skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:
Oavsett ifall uppgiften är sann eller falsk, vilket den troligtvis är, är det ändå hedervärt av henne att stå upp mot rasism och slaveri. 

hon är rasistisk mot muslimer från mellanöstern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: Hur ska jag irritera mig på något jag inte känner till?

Ja jo för du läser egentligen inte vad de själva tillägger. Du har något mekaniskt avläsarsystem inne i skallen som sållar väck deras text så fort du är inne och surfar på deras hemsida antar jag då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

hon är rasistisk mot muslimer från mellanöstern

Nej, inte alls. Muslimer är ingen ras eller etnicitet. Hon drar inte heller alla över en kant. Att ha fel är inte samma sak som att vara rasistiskt, speciellt inte när hon i detta fallet kritiserar just rasism, och väldigt grov sådan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

Nej, inte alls. Muslimer är ingen ras eller etnicitet. Hon drar inte heller alla över en kant. Att ha fel är inte samma sak som att vara rasistiskt, speciellt inte när hon i detta fallet kritiserar just rasism, och väldigt grov sådan. 

ta reda på  vad rasism betyder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

ta reda på  vad rasism betyder

Rasism är att värdesätta människor olika beroende på deras etnicitet eller hudfärg. Att kritisera vissa människor för slavhandel är inte att värdesätta människor olika, snarare tvärtom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:

Rasism är att värdesätta människor olika beroende på deras etnicitet eller hudfärg. Att kritisera vissa människor för slavhandel är inte att värdesätta människor olika, snarare tvärtom. 

eller ursprung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

eller ursprung

Jo men visst. Att kritisera människor för slavhandel är inte att värdesätta människor olika beroende på ursprung. 


   
SvaraCitera