Aviseringar
Rensa alla

SD reklam i tunnelbanan.. SVT desperata


Ämnesstartare

Storchen84: Nu går du allt händelserna i förvägBlinkFör tillfället är allt och alla utom SD bara vänsterextremister än så längeMycket glad

Hmmm... jag har hört detta någonstans tidigare....

Eller nej... då var ju alla RASISTER 🙁 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dealbreaker: Säg mig varför jag skulle ställa upp på en intervju och riskera få galna vänsterextremister efter mig för att jag är för demokrati?

Jag tolkade det som att du ville ställa upp men inte fick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tuff du är som vågar kommentera genom att inte faktiskt kommentera

Demokrati är värdelöst för övrigt


   
SvaraCitera

Dealbreaker: Säg mig varför jag skulle ställa upp på en intervju och riskera få galna vänsterextremister efter mig för att jag är för demokrati? Eller ens slösa min tid på en intervju eftersom att min hårda sanning inte hade fått sändas?

Dealbreaker - Sanningsägare och demokratikämpe.

pf-medalj.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dealbreaker: Eller nej... då var ju alla RASISTER

När var alla rasister? Eller va?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: Dealbreaker - Sanningsägare och demokratikämpe.

Ja, jag låtsas iallafall inte stå för demokrati så länge den bara representerar MINA åsikter.

Det är faktiskt helt otroligt att kvällstidningarna och till och med vänsterpartiets Sjöstedt  har börjat hålla med i frågan om att demokratin ska gälla för alla. Har de kanske insett att deras tidigare propaganda börjat gå lite överstyr?

Det får mig också att undra över vilken samling människor som härjar här i detta forum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

När var alla rasister? Eller va?

Hjärta

🙂 <-- jag ler åt din bristande perception.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dealbreaker: hej Putin!

Hade velat ha Putin som statsminister/president. Kan vi inte be Ryssland anfalla oss så vi får vårt land tillbaka och kasta ut 32:an från Rosenbad en gång för alla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:

Rullar ögonen

http://www.interasistmen.se/dumheter/riksdagsledamot-hanar-aftonbladets-laga-fortroende-missar-att-sd-ar-samre/

Inget av det jag påstod gick i motsats till vad den partiska bloggen "interasistmen" skrev. Läs igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:
asså ååå niklas för att vara sdare så gör du mig helt varm i kroppen 😀 

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dealbreaker: Har de kanske insett att deras tidigare propaganda börjat gå lite överstyr?

Varför uttrycker sig alla anhängare av kristdemokraterna-extreme precis lika-jävla-dant? Är det för att ni sväljer ett paket med propaganda och uttalanden och gör det till er identitet kanske? Nä så är det ju inte, ni är martyrer för er ideologi och kommer snart att vinna hela landet.


   
SvaraCitera

NiklasW: Du måste inse att dina vänsteråsiskter inte är utbredda bland svenska folket. Bland vanligt folk är det helt vanligt att ha lågt förtroende för journalister, vara kritisk mot invandringen och vara sympatisör till SD. Öppna ögonen.

Nja, i de kretsar jag rör mig i (dvs folk som antingen påbörjat eller avslutat en högskoleutbildning) så är i princip sd:are det skämmigaste man kan vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dealbreaker: jag ler åt din bristande perception.

Du ler snarare pga brist på förmåga att förklara...

Agahnim: Hade velat ha Putin som statsminister/president. Kan vi inte be Ryssland anfalla oss

Here's a tip: Flytta dit. Fast där får du väl inga bidrag iofsOskyldig

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi: Varför uttrycker sig alla anhängare av kristdemokraterna-extreme precis lika-jävla-dant? Är det för att ni sväljer ett paket med propaganda och uttalanden och gör det till er identitet kanske? Nä så är det ju inte, ni är martyrer för er ideologi och kommer snart att vinna hela landet.

Det är ju snarare ni, den puckade mobben som sväljer Aftonbladets paket med propaganda. Ett tips till dig är att läsa tre artiklar som behandlar samma ämne, fast på olika sajter. Läs på Avpixlat, SVD och Aftonbladet. Bilda dig sedan din egen uppfattning om vilken artikel som väljer att ta med HELA bilden, eller åtminstone den som utelämnar MINST information om helheten.

Det spelar ingen roll om det är en invandrar- eller SD-kritisk artikel. Bara gör det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dealbreaker: Avpixlat

Dealbreaker: Det spelar ingen roll om det är en invandrar- eller SD-kritisk

Lol avpixlat har ju inga SD-kritiska artiklar, kanske beror på deras nära samarbete med SD men är inte säkerOskyldig

Dealbreaker: Det är ju snarare ni, den puckade mobben som sväljer Aftonbladets paket

Vad gör du här om vi är en "puckad mobb"?

Hjärta


   
SvaraCitera