Aviseringar
Rensa alla

SD trådar


Ämnesstartare

Det borde vara okej att göra SD trådar nu... eller så kan man iaf tycka. Att bunta ihop allt i en tråd känns som censurrering. Jag tycker man ska få göra hur många trådar om alla riksdagspartier givet att dom inte pratar om samma saker, och på andra sätt följer UMs riktlinjer.

Tråden är mest en fråga vad som är okej, och i värsta fall ett förslag.


   
Citera

Går inte pga 500000000 trådar av Sming om "invandrare" som våldtar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med om att man borde få skapa trådar om SD. Dock ej om SAMMA sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Går inte pga 500000000 trådar av Sming om "invandrare" som våldtar.

Kan man inte säga att man inte behöver göra "nyhetstrådar" av samma tema gällande samma parti då? Jag menar om det är det är ett återgående tema kan man ju göra en tråd där man diskuterar det påståendet osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Dock ej om SAMMA sak.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet är ju att oavsett rubrik så brukar det bli lite samma debatt när det gäller SD-trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Och byt avatar, folk kan få för sig att det är jag som kommer med dumma förslag. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Problemet är ju att oavsett rubrik så brukar det bli lite samma debatt när det gäller SD-trådar

Moderatorerna får väll sluta vara lata då, och se till att göra sitt jobb. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nej. Och byt avatar, folk kan få för sig att det är jag som kommer med dumma förslag. =(

mohahaha, folk kan få för sig att JAG är kommunist. Undra vad som är värst [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Moderatorerna får väll sluta vara lata då, och se till att göra sitt jobb. [y]

SD-tråden är bra då den samlar flera jävligt lika debatter på ett ställe, dock skulle jag kunna tänka mig en tråd speciellt där man diskuterar SD's ideologi och en där man diskuterar typ partiets agerande i typ riksdagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ


   
SvaraCitera

nej för annars görs det inte trådar i spamproportioner som SDare har en tendens att göra här, floodat hela forumet med sina äckelrasistiska trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

nej för annars görs det inte trådar i spamproportioner som SDare har en tendens att göra här, floodat hela forumet med sina äckelrasistiska trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtminstonde om några veckor borde man få göra SD trådar igen. När det mesta om valet har lagt sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hela problemet ligger i det faktumet att forumet har JÄVLIGT slappa regler. Man får gå OT nästan hur mycket man vill, ett par sidor chat hör heller inte till ovanligtheterna. Det finns ingen struktur. Så ja klart som tusan att alla SD-trådar slutar i samma stil.

För att för varje gång någon liten patetisk fjant kommer och vill häva ur sig sina "5 cent" om SD om vilka rasister SD är, att invandrare skall grillas över öppna eldar, och att vi ska hissa fanan högt och börja Heila på gatorna när Sverige väl är övertaget, följt av en massa jävla ryggdunkningar av användare såväl som moderatorer (Läs:Stringburka). Såklart att man inte bara kan vara passiv och låta ens tråd svämmas över allt mer av deras Bullshit.

Skaffa strukturen och så kan Stringis sluta upp med att judecensurera forumet från samtalsämnen han inte gillar att läsa om.


   
SvaraCitera