Aviseringar
Rensa alla

SDU - gratis att bli medlem!


haha kmr man få saker hemskickat om man heter achmed abdul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Kan du göra lite fler trådar?[tired]

Om du vill så, älskling.

bogen:

haha kmr man få saker hemskickat om man heter achmed abdul

Tja, om man är seriös och vill bli medlem och ställer upp på sd:s och SDU:s åsikter är det väl klart. Det finns ju en del invandrare i sd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

percynilegard:

Om du vill så, älskling.

BÖGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För ni är nazister va?

sådnanananana människor som vill att alla ska vara kopior utav varandra och sjunga nationalsången HÖGT som bara en karl kan, piska på sin fru och förbjuda kontakt med den övriga världen.

Bo på en grisfarm och odla säd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

BÖGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Nja, jag är faktiskt ganska heterosexuellt lagd av mig.

HighParadise:

För ni är nazister va?

Nej, sd är inte nazistiskt.

Resten av ditt inlägg är för oseriöst att ens besvaras. Sd är inte emot influenser från den övriga världen utan framför allt massinvandringen. Svenskarna har aldrig fått rösta om denna politik på riktigt. Den infördes över deras huvuden. Innan den infördes valde svenskarna själva vilka kulturella influenser de ville ta till Sverige.

Det är tråkigt att du driver om så sjuka saker som hustru- och kvinnomisshandel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

percynilegard:

oseriöst att ens besvaras

Okey.

percynilegard:

Det är tråkigt att du driver om så sjuka saker som hustru- och kvinnomisshandel

Driver jag om hustrumisshandel?
Hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Okey.

Du klarade inte av att besvara mitt inlägg, eller?

HighParadise:

Driver jag om hustrumisshandel?
Hur?

Läs ditt förra inlägg, kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

percynilegard:

Du klarade inte av att besvara mitt inlägg, eller?

Ja precis, jag är turk, förstår inte.

percynilegard:

Läs ditt förra inlägg, kanske?

Ja, har gjort det. Förstår fortfarande inte. Inlägget är baserat på den bild jag fått utav er. Och såvitt jag hört igenom åren och rubriker kring er, så finns det ett par gammla godingar inom er gemenskap som utfört sådana handlingar. Så jag driver nog snarare om er som grupp och det skit som ni lyckats representera er själva som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Ja precis, jag är turk, förstår inte.

Alltså, du är inte ens rolig utan bara tråkig. Kom på något nytt istället.

HighParadise:

Inlägget är baserat på den bild jag fått utav er.

Den bilden är i så fall felaktig.

HighParadise:

Och såvitt jag hört igenom åren och rubriker kring er, så finns det ett par gammla godingar inom er gemenskap som utfört sådana handlingar.

Sd var det minst brottsbelastade partiet i valet 2006 jämfört med de sju nuvarande riksdagspartierna. Sd tar självklart avstånd från all misshandel.

HighParadise:

Så jag driver nog snarare om er som grupp och det skit som ni lyckats representera er själva som.

Att sd smutskastas av svensk press, där 70 procent av journalisterna har vänstersympatier, är ingen nyhet.


   
SvaraCitera

Perfekt, nu har jag i alla fall gått med. Nu kan jag sova lungt inatt!

Skulle inte bry mig mycket om det kostat några tior om året att vara med, ändå bättre än att spöa negrer på stan för att man tycker invandringspolitiken är kass, till exempel.


   
SvaraCitera

Blev precis medlem!

Teal Crab:

mod, banna TS. reklam och spam

Teal Crab:

Disskutionsunderlag? Och varför spammar du?

Kul att se din desperation ditt jävla troll.


   
SvaraCitera

HighParadise:

Och såvitt jag hört igenom åren och rubriker kring er, så finns det ett par gammla godingar inom er gemenskap som utfört sådana handlingar.

Och inga sossar har misshandlat någon? Gör dig inte dum, du framstår bara som patetisk.


   
SvaraCitera

percynilegard:

Japp, men du menar alltså att man är en aktiv medlem om man betalar en liten avgift och att man inte kan vara en aktiv medlem om man inte betalar något?

Nej, att jag tycker det är självemotsägande att kalla sig oengagerad och samtidigt ge bidrag till föreningen.

percynilegard:

Jag menade att ett gratis medlemskap gör att fler går med, inget annat. Att det är en psykologisk grej, alltså.

Självklart. När en spärr tas bort blir folk medlemmar som inte skulle bli det annars, för att de inte bryr sig tillräckligt mycket.

percynilegard:

Ja, SDU är sd:s ungdomsförbund, och nja, sd är inte särskilt populisitskt, faktiskt. Hur skulle sd vara bakom flötet? Jag tror att de flesta håller med om sd:s verklighetsbeskrivning, i alla fall på vissa områden.

Att med politiska medel återinföra "den kristna etiken" tycker jag verkar osedvanligt korkat, likaså att skicka tillbaka invandrare till förmodligen krigshärjade och totalitära stater.

Sedan tror jag inte att mängden invandrare är det stora problemet. Som du och dina gelikar så vackert påpekar tar Sverige in flest invandrare i Europa, är det inte så? Trots det är det andra länder som har större problem med invandringen, t.ex Tyskland.
Jag har tyvärr ingen annan källa på detta än mitt eget minne, då jag för ett par månader sedan var i Belgien på ett "mini-fejk-eu-konferans" där vi diskuterade just det.

percynilegard:

Nej, men Internet har gjort sd så stort som det är. På Internet kan sd komma till tals och nå ut till folk på ett helt annat sätt. Sd har motionerat en hel del om e-demokrati i vissa kommuner och är det mest aktiva partiet på nätet och så vidare.

Ett smidigt drag som andra borde ta efter, förvisso.

percynilegard:

Deras nuvarande medlemskap måste de betala för, men om de vill förnya sitt

Blir inte det väldigt orättvist?


   
SvaraCitera

Jag har varit med sedan tidigare, eftersom det bara kostade 50 kronor per år.
Rent principiellt är jag dock emot att det ges så mycket statligt stöd till politiska organisationer.


   
SvaraCitera

Hurra


   
SvaraCitera