Aviseringar
Rensa alla

SDU påbörjar nytt samarbete


Ämnesstartare

Läs artikeln på aftonbladets hemsida så förstår ni vad jag pratar om.

Tycker att det är lite komiskt hur SDU ikväll påbörjar ett samarbete med andra partier från Europa som med underbyggda resonemang kallats saker som rasister och främlingsfientliga samtidigt som SDtoppen gått ut i media och uttryckt nolltolerans mot rasism. Är det inte då lite ironiskt att SDU inför kvällens kommande seminarium bjudit in en talare från det nationalistiska partiet i Österrike som gått ut och kallat en hel folkgrupp för barbarer efter ett uppmärksammat våldtäktsfall? Den där Kasselstrand (ledare för SDU) kan ju inte ens försvara sina argument med vettiga förklaringar. 


Vad tycker ni om det hela?


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker att deras dubbelmoral är lika skrattretande som resterande partier. Gillar inte partipolitik.

Inte förvånad ett skit att de knyter kontakter med nationalister, hela deras politik är väl uppbyggd på det planet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är SDU?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Vad är SDU?

Antar att det syftas på Sverigedemokratisk Ungdom i detta fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda: Antar att det syftas på Sverigedemokratisk Ungdom i detta fall.

Aha Okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då säger jag bullshit artikel från aftonbladet som vanligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Då säger jag bullshit artikel från aftonbladet som vanligt. 

Jo, Aftonhoran är väl ingen särskilt pålitlig källa. Skrattretande PK-ism så det är sanslöst.

Men det stämmer i detta fall dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de försöker så hårt åh, lite gulligt ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte läst artikeln, vilka stolpskott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Då säger jag bullshit artikel från aftonbladet som vanligt. 

Självklart är inte Aftonbladet en källa man alltid kan förlita sig på, men då jag är källkritisk kan jag ta reda på saker och ting på egen hand. Jag hänvisade till Aftonbladet då oinsatta skulle få en uppfattning om vad jag pratar om, och i detta fall stämmer väldigt mycket av det som står i deras artikel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: som gått ut och kallat en hel folkgrupp för barbarer efter ett uppmärksammat våldtäktsfall?

Vi har ju en statsminister som har sagt att svenskar är barbarer, är han också högerextrem då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte det är något konstigt alls.


   
SvaraCitera

Sherre:

Vi har ju en statsminister som har sagt att svenskar är barbarer, är han också högerextrem då?

självföraktade europé det är inte kul att eliten i det här landet hatar sig själv, efterkrigs generationen har fått alltid på en räkmacka de gamla personerna jag känner från mellankrigstiden har mycket större ära och överlägsen moral. jag hoppas att vi unga får samma moral som de gamla från mellankrigstiden.


   
SvaraCitera

Ganon:
Tycker inte det är något konstigt alls.

vad tycker du om partiet golden dawn Ganon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiberalWarrioe:

vad tycker du om partiet golden dawn Ganon?

Inte hört talas om. Vilka är de?


   
SvaraCitera