Aviseringar
Rensa alla

SDU påbörjar nytt samarbete


Ämnesstartare

Man vill ha dom rena rasiströsterna men samtidigt kunna håva in mindre rakryggat folk som vill kunna hävda att partiet dom röstar på numera är "rumsrent" så då blir det sådan här ironi där man säger en sak och gör en annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Inte hört talas om. Vilka är de?

Gyllene Gryning i Grekland antar jag, hur kan man inte känna igen dom?


   
SvaraCitera

Ganon:

Inte hört talas om. Vilka är de?

konservativa/nationalister i Grekland massmedia har skrivit mycket om dom, de delade ut mat till endast greker. jag tror att de är svartskjortor men är inte säker har bara läst om de i massmedia. 
golden-dawn.png?maxX=270&maxY=202

deras logo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Gyllene Gryning i Grekland antar jag, hur kan man inte känna igen dom?

Jaha jo, men dem känner jag till. Kopplade inte det engelska namnet bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Refererar till aftonbladet.. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kusten:
Refererar till aftonbladet.. Hjärta

Vad hade du valt att referera till om du ville att oinsatta skulle få en kort inblick i detta? För en gångs skull har Aftonbladet fått till en bra artikel och då valde jag att hänvisa till denne istället för en väldans massa andra källor.


   
SvaraCitera

Ganon:

Jaha jo, men dem känner jag till. Kopplade inte det engelska namnet bara.

vad är din åsikt om de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sherre:

Vi har ju en statsminister som har sagt att svenskar är barbarer, är han också högerextrem då?

Nej, han sa att det ursvenska var det enligt samma artikel som du läste, som vanligt ändrar du innehållet och förstår inte själv hur brutalt jävla dum du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Nej, han sa att det ursvenska var det enligt samma artikel som du läste, som vanligt ändrar du innehållet och förstår inte själv hur brutalt jävla dum du är.

Precis. Och eftersom att denne statsminister är svensk borde det väl blivit mer självhat än högerextremism. Om man som svensk tillochmed hatar svenskar klassas väl det ändå inte som främlingsfientlighet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kusten:
Refererar till aftonbladet.. Hjärta

Det är en sak att tracka ner på aftonbladet(eller horan om man så vill) när dom skriver om Carolas urringningar eller Måns kärleksliv men faktum är att när det gäller politik och samhällsjournalistik så är dom i egenskap av vår i särklass största tidning tämligen resursstarka och bra i sin rapportering när dom vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: särklass största tidning tämligen resursstarka och bra i sin rapportering när dom vill.

Aftonbladet är den största hattidningen som finns, speciellt när det gäller politik. Om någon SDare råkar nysa på fel ställe blåser de upp det till krigsrubriker och kallar det för skandal osv men när miljöpartister kastar ut sin flickvän från en balkong och moderater misstänks för våldtäkt så tiger de som tysta små möss.


   
SvaraCitera

dazed:

Det är en sak att tracka ner på aftonbladet(eller horan om man så vill) när dom skriver om Carolas urringningar eller Måns kärleksliv men faktum är att när det gäller politik och samhällsjournalistik så är dom i egenskap av vår i särklass största tidning tämligen resursstarka och bra i sin rapportering när dom vill.

aftonbladet är seloter alla deras krönikor är likadana. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiberalWarrioe:

vad är din åsikt om de?

Har inte läst så mycket om dem. Har de något partiprogram tillgängligt någonstans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Precis. Och eftersom att denne statsminister är svensk borde det väl blivit mer självhat än högerextremism. Om man som svensk tillochmed hatar svenskar klassas väl det ändå inte som främlingsfientlighet?

diskussionen är överflödig eftersom det påstådda hatet inte existerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiberalWarrioe:

aftonbladet är seloter alla deras krönikor är likadana. 

Vet inte om jag skulle räkna Jan Guillou som judisk terrorist då men okej :p

Ganon:

Aftonbladet är den största hattidningen som finns, speciellt när det gäller politik. Om någon SDare råkar nysa på fel ställe blåser de upp det till krigsrubriker och kallar det för skandal osv men när miljöpartister kastar ut sin flickvän från en balkong och moderater misstänks för våldtäkt så tiger de som tysta små möss.

Well många gånger har toppmän i SD betett sig jävligt tveksamt inte minst vid järnrörsincidenten och jag skulle nog säga att det drevas åt alla håll, se bara på Juholtexemplet. 


   
SvaraCitera