Aviseringar
Rensa alla

Se en tjej i ögonen, tills hon tittar bort?


Ämnesstartare

Vad är bäst? Att titta på henne tills hon tittar bort eller ska du titta bort? Och gillar de när man gör så?


   
Citera

Nog.


   
SvaraCitera

vet att det är en najs underhållning i kollektivtrafiken att se hur länge offret håller ut.


   
SvaraCitera

Tills hon tittar bort!
Då visar du att du är dominant och är bättre än slynan.

Så är det med hundar iaf... Den som tittar bort först klarar sig inte länge i jungeln.


   
SvaraCitera

OF 5:

vet att det är en najs underhållning i kollektivtrafiken att se hur länge offret håller ut

håller med, hehe. jag är rätt bra på det btw, när det är sånna jag aldrig kommer träffa igen.


   
SvaraCitera

fan vad obehagligt det är när man pratar med folk och de konstant stirrar på en utan att någon säger något.
har en kille i min korridor som är så, blir galen


   
SvaraCitera
time
 time

Blivande_japan:

fan vad obehagligt det är när man pratar med folk och de konstant stirrar på en utan att någon säger något.

Åh jag har en killkompis som har lite sociala svårigheter och han tycker att det är jätteromantiskt att göra så... [sad]


   
SvaraCitera

Hade någon konstig gruppövning i förrgår där vi skulle sitta och stirra varandra i ögonen i typ 10min. Tydligen var det givande för gruppen, men alla gick där ifrån lagom creeped out istället [shake].


   
SvaraCitera

Vid första ögonkontakten så håller jag kvar tills hon kollar bort (eller tills random full kille ramlar in i mig från sidan, då måste jag - mina ninjaskills till trots - se lite åt sidan för att undvika honom igen.
Fortsätter man senare att köra på samma grej att homn måste titta bort först är man ju sjukligt obehaglig.


   
SvaraCitera

ögonkontakt är läskiga ting att leka med[no-no]


   
SvaraCitera

Jobbigt om hon inte vill titta bort, och man fortsätter [party]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

fan vad obehagligt det är när man pratar med folk

Blivande_japan:

utan att någon säger något.

fattade inte detta!!!

On topic: om man inte har typ aspbergers eller så så märker man rätt bra när man ska ta bort blicken.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Åh jag har en killkompis som har lite sociala svårigheter och han tycker att det är jätteromantiskt att göra så...

[cry]

har en korridorsgranne som gör så, jätteobehagligt[sad]

elverpigen:

fattade inte detta!!!

om man pratar med någon man egentligen inte har något att prata om blir det ju lätt pauser, hatar då människor som verkligen fixerar en med blicken och stirrar på en utan att säga något.


   
SvaraCitera

jag brukar titta tills de spyr.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

om man pratar med någon man egentligen inte har något att prata om blir det ju lätt pauser, hatar då människor som verkligen fixerar en med blicken och stirrar på en utan att säga något.

aha oj låter jobbigt, har nog nte varit med om tror jag


   
SvaraCitera