Aviseringar
Rensa alla

SE Media Manager funkar inte


Ämnesstartare

Som rubriken lyder så funkar inte programmet. Så fort jag startar det så står det att jag måste ha tillämpningsprogrammet Net Framework v2.0.50727.
Jag har testat att installera om brandväggen (Comodo Firewall Pro), installera om Media Manager och installera om Net framwork men ingenting fungerar. Har läst massa andra trådar och dom säger att det kan vara brandväggen som spärrar, men verkar ju inte vara det för mig. Någon som vet vad man kan göra !?!?


   
Citera

prova med att stänga av brandväggen medans du har på programmet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

prova med att stänga av brandväggen medans du har på programmet?

Har redan testat att stänga av brandväggen. Men programmet vill ändå inte starta.


   
SvaraCitera

domorethinkless:

Har redan testat att stänga av brandväggen. Men programmet vill ändå inte starta.

aha [n] då blir det nog svårt.
tror du det hade funkat om du hade något annat brandvägg istället för det nurvarande du har?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

tror du det hade funkat om du hade något annat brandvägg istället för det nurvarande du har?

Glömde skriva de men har redan testat med minst 3 andra brandväggar men det vill ändå inte fungera [sad] Testade Pc Firewall, zonealarm och två till jag inte kommer ihåg....


   
SvaraCitera

domorethinkless:

Glömde skriva de men har redan testat med minst 3 andra brandväggar men det vill ändå inte fungera Testade Pc Firewall, zonealarm och två till jag inte kommer ihåg....

aha ajdå [sad] hur är det med virusskyddet då?
har det nånting med den saken att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

aha ajdå hur är det med virusskyddet då?
har det nånting med den saken att göra?

Nää, har testat att stänga av de oxå...


   
SvaraCitera

domorethinkless:

Nää, har testat att stänga av de oxå...

okej då blir det nog svårt asså [shake]
har du gått in på deras hemsida och kollat runt lite och sett om det står nånting om det inte går sätta på programmet?


   
SvaraCitera

du måste ha net framework installerat på datorn, besök windows update och ladda ner det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

har du gått in på deras hemsida och kollat runt lite och sett om det står nånting om det inte går sätta på programmet?

aa har kollat men står inget som fungerar för mig [sad]


   
SvaraCitera

domorethinkless:

aa har kollat men står inget som fungerar för mig

tobias:

du måste ha net framework installerat på datorn, besök windows update och ladda ner det

där har du nog svaret [wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera