Aviseringar
Rensa alla

Se! Nu är jag irellevant igen


Ämnesstartare

Slutade vara en douche i fem minuter och har inte blivit citerad. VET att jag finns så slutar jag va en douche. Vet om mig!


   
Citera
Ämnesetiketter
mynona

Jag blir aldrig citerad och är ingen douche. Vill du samtala måste du citera andra i ställetIcke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chilla


   
SvaraCitera

bekräftelsebehov off the charts


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Jag blir aldrig citerad och är ingen douche. Vill du samtala måste du citera andra i ställetIcke!

Men jag ha ju inget vettigt att säga! Kan inget om politik. Sen när man faktiskt hjälper folk...får inte ens ett tack-citat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är lika irrelevant oavsett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
bekräftelsebehov off the charts

Lätt för dig att säga som är rikskändis

Schism:
chilla

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Du är lika irrelevant oavsett.

Kan du sluta provocera tack? Var tyst i såna fall. Jag försöker begrava stridsyxan här, provocera inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Kan du sluta provocera tack? Var tyst i såna fall. Jag försöker begrava stridsyxan här, provocera inte

Du ska snacka. Hursomhelst klargjorde jag endast att ditt provokativa "douche"-beteende inte gör dig mer relevant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du ska snacka. Hursomhelst klargjorde jag endast att ditt provokativa "douche"-beteende inte gör dig mer relevant.

Det är ju endast då folk ser mig! Jag vill skaffa vänner, jag värdesätter vänskap men ingen ser mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Det är ju endast då folk ser mig!

Ja, men en fluga som fladdrar en i ansiktet är inte mer relevant än den som sitter stilla på fönsterblecket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ja, men en fluga som fladdrar en i ansiktet är inte mer relevant än den som sitter stilla på fönsterblecket.

Huvudsaken är att alla vet vem jag är. Nu finns jag på kartan, alla kanske inte kollar men jag finns där. Nu kan jag skaffa vänner, gänga mig och få fler än 60 fb-gratulationer, YEAH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du ska snacka. Hursomhelst klargjorde jag endast att ditt provokativa "douche"-beteende inte gör dig mer relevant.

fast det gör det ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Huvudsaken är att alla vet vem jag är. Nu finns jag på kartan, alla kanske inte kollar men jag finns där. Nu kan jag skaffa vänner, gänga mig och få fler än 60 fb-gratulationer, YEAH!

"Alla" avskyr dig, gratulerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: fast det gör det ju.

Nachac: en fluga som fladdrar en i ansiktet är inte mer relevant än den som sitter stilla på fönsterblecket.


   
SvaraCitera