Aviseringar
Rensa alla

se om film flera år efteråt. totalt ändra uppfattning?


Ämnesstartare

Jag trodde att jag hade "sett" golden eye, men just i detta nu tittar jag på den och uppskattar filmen på en helt annan nivå än tidigare!!

det är nästan som att se filmen för första gången nu när man förstår alec trevalians bakgrund, vad golden eye egentligen ens är (o dens bakgrund), vad som är riktigt overkligt eller inte speciellt troligt, ATT GENERAL OUROMOV ÄR SKÖNAST, att bond har riktigt skön stil med kavaj + stidsvagn [cool].

dessutom uppskattar man bonds verbala förmåga o charm till tusen! [party]

ni får en bild på OUROMOV
Image

ok back to the movie nu!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

brukade se cry baby med mamma när jag var liten och tyckte den var bra då trots att jag inte fattade något [crazy] kollade på den igen för ett par år sedan och tyckte den var asdålig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe.. golden eye är och kommer alltid att vara en av de sämsta bond-filmerna. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golden eye är grym

var så med anchorman med will ferrell för mig. första gången jag såg den tyckte jag inte alls den var rolig men för nån månad sen gav jag den en ny chans och jag skattade mer då än jag gjort på flera år av en film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man borde som om filmer med fem års mellanrum, ungefär. Om inte oftare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

skattade mer då än jag gjort på flera år av en film.

kanske ska ge den filmen en chans då !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att man kan göra det.


   
SvaraCitera

oftast får man en favoritbond. Min favorit är Pierce Brosnan. Ett påstående jag har hört som jag tycker stämmer är: Den bond som är i den första bondfilmen du ser, blir oftast din favoritbond. Den första filmen jag såg var golden eye. Grym!

Har alla bondfilmer hemma. Har sett alla förutom en. Ska nog kolla på den sista ikväll.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Såg alltid bondfilmer när jag var liten. Minst en varje helg. Förstod nog inte så mycket, men action var ju kul. Tror att jag ska se om alla snart. Nostalgikick, om inte annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

kanske ska ge den filmen en chans då !

tycker jag du ska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Såg alltid bondfilmer när jag var liten. Minst en varje helg. Förstod nog inte så mycket, men action var ju kul.

gick varje fredag ett tag på 3an. ddå bunkrade jag upp med chips, ostbågar och läsk! mysiga kvällar.

älskar mest de gamla bondfilmerna, det är en speciell känsla i dom som är oslagbar!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

oktoberbarn:

älskar mest de gamla bondfilmerna, det är en speciell känsla i dom som är oslagbar!

Har i princip inte sett de nya alls, så ja. De gamla äger.

oktoberbarn:

gick varje fredag ett tag på 3an. ddå bunkrade jag upp med chips, ostbågar och läsk! mysiga kvällar.

Fett. Har inte trean dock, så får fixa mina egna bondkvällar [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh. Minns när jag satt med mamma och syster varje fredag och tittade på den snygga sjömannen. Det var fina tider precis innan den dåliga tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ogillade allt med Will Ferrell fram tills för två år sedan då min kompis hade "Omvänd Antrax"-kväll och tvingade mig se en massa SNL-klipp och filmer. Tycker nu att det mesta med honom är helt ok eller t.o.m lite roligt.


   
SvaraCitera