Aviseringar
Rensa alla

Se streamfilmer online?


Ämnesstartare

Någon som vet nån bra sida där man kan kolla på filmer via stream? Fanns en förr som jag brukade kolla på, men den har tydligen blivit beslagtagen av polisen. [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Varför inte tanka!?
*raderat* Nya tankafett.. [wink]


   
SvaraCitera

Url borttagen


   
SvaraCitera

Cowell:

Någon som vet nån bra sida där man kan kolla på filmer via stream? Fanns en förr som jag brukade kolla på, men den har tydligen blivit beslagtagen av polisen. [cry]

URL borttagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

Www.divxfest.com

Man var tvungen att ha någon insticksmodul. provade att ladda ner DivX Plus Player och lite annat, men det funka inte.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag tänkte ge den här tråden en chans att hålla sig till reglerna, men nu har flera personer länkat till upphovsrättsskyddat material utan upphovsrättsmännens tillstånd.

Reglerna:

§3. Genom din registrering accepterar du att inte använda sajten för att posta material, eller länkar till material, som kan uppfattas som stötande eller kränkande, t.ex. hets mot folkgrupp, sexuellt ofredande, trakasserier eller mobbning. Det är ej heller tillåtet att publicera material som medvetet är falskt, felaktigt, förödmjukande, angrepp på person(er) eller företag, eller på något annat sätt som är olagligt. Spridning av och länkning till copyrightskyddat material (musik, film, mjukvara) är naturligtvis helt förbjudet i sådana fall det utgör lagbrott. Att diskutera piratkopiering och liknande är givetvis tillåtet.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera