Aviseringar
Rensa alla

SE Vivaz pro, X10 mini pro eller nån annan? hmm


Ämnesstartare

XUSE:

Men har Siemens eller Samsung nå schyssta mobiler då?

Samsung har sin Galaxy serie, Spica e ute på marknade och storebror portal e på väg.

Bygger på andriod, dock 1.5 versionen med en massa buggar så skall du köpa en se till att den e uppgraderad till 2.1 versionen, annars bugga mönserlåset och få den uppgraderad gratis.

pris ca 2000 - 3000.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

X10 mini är liten, ful fet och otymplig. Går knappt att använda till annat än o ringa. Och Vivaz är rätt så härlig. Skulle döda för att få den kameran till min mobil.

Men om du inte är rädd för att punga ut för mycket pengar så är ju iPhone 4 ett garanterat köp för att bli nöjd...


   
SvaraCitera

WhatTheDuck:

Men om du inte är rädd för att punga ut för mycket pengar så är ju iPhone 4 ett garanterat köp för att bli nöjd...

Du och din iPhone 4..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har blåa skor:

Du och din iPhone 4..

Men vadå då? Det är valuta för pengarna.


   
SvaraCitera

WhatTheDuck:

Det är valuta för pengarna.

Jaså?
Nexus one är också brao. [bigsmile]


   
SvaraCitera

mest valuta för pengarna är definitivt inte iphone..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

mest valuta för pengarna är definitivt inte iphone..

Det är mest valuta för pengarna i iPhones prisklass.


   
SvaraCitera

Håller jag verkligen inte med om, svindyr telefon år 2010 med standard från 2006 o knappt det på vissa punkter..


   
SvaraCitera

WhatTheDuck:

Men om du inte är rädd för att punga ut för mycket pengar så är ju iPhone 4 ett garanterat köp för att bli nöjd...

Är du sjuk? Den är ju så dyr som möjligt! Man kan förhandsboka hos telenor (699kr i mån i 24mån) Det blir totalt drygt 16 600 ! Skrytmobil alltså! Sen kameran som dom säger är så bra är ganska usel... http://www.mobil.se/articles/Iphone-4-Kameran-testad-1.364044.html
Batteritiden är ännu värre och dessutom funkar inga apps som funkar på 3gs o 3g... Den är bara hemsk!


   
SvaraCitera

Siggeeh:

Är du sjuk?

Ja precis, X10 eller htc disire eller någon annan andriod är mkt bättre.


   
SvaraCitera