Aviseringar
Rensa alla

Sean Banan


internet:

nej pga det saknar finess

True iofs.


   
SvaraCitera

Jaha, nu har jag lärt mig vem sean banan är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den enda låten jag tycker är bra med han är väll (Gott nytt jul-Sean banan) men den kommer vara dåligt efter jul tror jag[bigcheers]


   
SvaraCitera

Antar att han kommer vara inne i ungefär 10 minuter. Sen om några år kommer alla höja ögonbrynet när ngn säger ''Kommer du ihåg Sean Banan''. [confused]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att sean banan är bra för samhället när det gäller våra könsideal. Han är en av få (Sir mixalot finns ju också) som sjunger om att de hellre vill ha kurviga tjejer med stora rumpor. Känns som att man måste vara underviktig i dagen samhälle dessvärre.


   
SvaraCitera

Agnes_tvakorpar:

Jag tycker att sean banan är bra för samhället när det gäller våra könsideal. Han är en av få (Sir mixalot finns ju också) som sjunger om att de hellre vill ha kurviga tjejer med stora rumpor. Känns som att man måste vara underviktig i dagen samhälle dessvärre.

Äntligen någon med lite vett i skallen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Äntligen någon med lite vett i skallen

eller hur ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna man borde inte hålla på med musik! Hans musikaliska begåvning är nästintill nere på noll. Låt han gå tillbaka till det han gjorde innan, typ kött och blåbär, eller vad han nu gjorde för något krimskrams...


   
SvaraCitera