Aviseringar
Rensa alla

Sean Banan


Ämnesstartare

Jag är inget fan av honom. Han suger.
MEN. Om han mot all förmodan skulle vinna skulle historiens roligaste SatWstripp se dagens ljus.
Funderar på att starta en röstpakt enbart för att uppnå detta.


   
Citera

haha men ofta han får va med[shake][cry]

Dold text: inte för att jag ens sett melodifestivalen sen jag var typ 15, men iaf


   
SvaraCitera

Nej. [sad] Åter nej. Han får faktiskt inte lov att vara med. [sad]


   
SvaraCitera

Måste man inte va svensk för att vinna melodifestivalen? [confused]


   
SvaraCitera

what.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Måste man inte va svensk för att vinna melodifestivalen?

Han är ju svensk medborgare. [confused]

Jag tycker det är dåligt att han är med, det är ju mest bara 10-15 åringar som röstar på honom. Hans låt suger.


   
SvaraCitera
Bakric

Androiden:

Jag tycker det är dåligt att han är med, det är ju mest bara 10-15 åringar som röstar på honom. Hans låt suger.

Nu är ju jag snart 17 iofs, men jag röstar inte i melodifestivalen så det kan nog ligga något i det du säger [crazy]
Men jag tycker faktiskt att han var bästa akten i första delfinalen (eller vad det nu kallas) då han faktiskt har nog med karisma för att ha ett okej uppträdandenummer (åtminstone jämfört med de andra utom möjligen Dead by April).


   
SvaraCitera

Bakric:

Men jag tycker faktiskt att han var bästa akten i första delfinalen (eller vad det nu kallas) då han faktiskt har nog med karisma för att ha ett okej uppträdandenummer (åtminstone jämfört med de andra utom möjligen Dead by April).

Inte för att vara mellofjolla (eller jo), men Loreen sopade ju banan med allt motstånd.


   
SvaraCitera
Bakric

Nachac:

Inte för att vara mellofjolla (eller jo), men Loreen sopade ju banan med allt motstånd.

Hmmm ska kolla upp. Kollade inte alla uppträdanden så nåt kan jag väl missat.


   
SvaraCitera

Bakric:

Hmmm ska kolla upp. Kollade inte alla uppträdanden så nåt kan jag väl missat.

Gör så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha, känns som om jag är den enda som faktiskt gillar Sean banan xD tycker han är skitrolig och hans låt var kul [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ja Sean Banan är på kiss och bajs åldern och det hör inte hemma i melodifestivalen.


   
SvaraCitera

Androiden:

Han är ju svensk medborgare. [confused]

Du skulle inte känna igen sarkasm om den så bet dig i rumpan va?


   
SvaraCitera

är han efterbliven på riktigt eller spelar han bara?


   
SvaraCitera

är han efterbliven på riktigt eller spelar han bara?


   
SvaraCitera