Aviseringar
Rensa alla

Secret Santa 2013: hur gick det?


time
 time
Ämnesstartare

Nu har det börjat trilla in ett par kommentarer från folk som fått sina julklappar och därför är det dags att öppna den stora HUR GICK DET-tråden där ni ska få posta bilder på vad ni emottagit för roligt! Ni får också gärna fylla i denna lilla lista:

1. Vem var din tomte?
2. Vad fick du? 
3. Är du nöjd med vad du fått och skickat iväg?

Det var fantastiskt att så många deltog. Femton stycken tomtar hade vi! Hoppas det blir en årlig tradition nu Rodnar


   
Citera
time
 time
Ämnesstartare

(det är bra om ni som skickat iväg inte skriver vad/till vem ni postat förrän ni har sett att de skrivit här i tråden! tror inte alla har fått sina paket än, nämligen.)


   
SvaraCitera

1. Dazed!!! 

2.

 1470187_10151800241777344_582695796_n.jp 555096_10151800241977344_204409349_n.jpg

3. Jag är jättenöjd! Budskapet på koppen är typ jag personifierad och dessutom älskar jag koppar (och typ allt man kan dricka i dem) så ikväll har jag tänkt inviga den med massor av mumsigt te!!! Jag blev tackad via PM av min mottagare Deathbylawnmower som sa att julklappen doftade väldigt gott så är även nöjd med det jag skickade iväg.


   
SvaraCitera

Jag har inte fått min Gråter men har skickat minMycket glad 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

1. Vet ej vem som var in tomte Ledsen Det stod inte.. Tror det var Birger enligt listan?

2. Fick en tygkasse med ungdomar.se-tryck! PartyHjärta Bra grej, tycker jag, visste inte att det fanns sånna!

3. Min har också kommit fram, till elise999, hon får själv berätta om det Söt Var mycket nöjd med den och är nöjd med den jag fick! Lite besviken dock över att den inte var inslagen som ett paket, hur gjorde ni andra? Och att avsändaren var hemlig.. vill ju veta Party


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Bell: Tror det var Birger enligt listan?

Nej, jag gick inte efter listan i förra tråden, jag slumpade varje namn. Birger avreggade och kom inte med i projektet eftersom jag inte fick tag på honom. Jag kan avslöja vem din tomte var om du vill! Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

patrick bateman: Jag har inte fått min

Jag har fått veta att den är på väg nu i dagarna, så oroa dig inte! 


   
SvaraCitera

time: Jag har fått veta att den är på väg nu i dagarna, så oroa dig inte!

Härligt! Är spännande faktiskt Tumme upp


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

time: Jag kan avslöja vem din tomte var om du vill!

Ja, gör't! Party


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Bell:

Ja, gör't! Party

Rådfrågade min magiska kristallkula (läste listan jag skrev i word) och det var ingen mindre än självaste André Vifot Haas! Inte konstigt att du fick UM-merchandise vi andra inte får tag på Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

snoret: Jag är jättenöjd!

Sista raden i julrimmet <3 tänk om det varit en dildo


   
SvaraCitera

1. Vem var din tomte?
Hiba

2. Vad fick du?

stekpanna.jpg

3. Är du nöjd med vad du fått och skickat iväg?
Klart jag är nöjd, storskrattade när jag öppnade paketet.
Jag har skickat iväg men det har nog inte kommit fram. ; )


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

time: Rådfrågade min magiska kristallkula (läste listan jag skrev i word) och det var ingen mindre än självaste André Vifot Haas! Inte konstigt att du fick UM-merchandise vi andra inte får tag på

Men ååååh, blev lite extra glad nu typ Rodnar Måste skriva och tacka!


   
SvaraCitera

Fick saffranste av death.  Tycker om te och jag är nöjd.

Skickade en rosa minipanna till davve så han kan laga 1 köttbulle åt gången. Hade velat köpa något genomtänkt men hade bråttom  +kunde inte fnissa när jag såg den. Passande tkte jag. Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

davvelito: Klart jag är nöjd, storskrattade när jag öppnade paketet.

kukoxo: Skickade en rosa minipanna till davve

Fattade inte att det var en minipanna först, så jag förstod inte det roliga förrän kukoxos inlägg. Nu fnissar jag också <3 


   
SvaraCitera