Aviseringar
Rensa alla

Secret Santa 2013: hur gick det?


time:

Fattade inte att det var en minipanna först, så jag förstod inte det roliga förrän kukoxos inlägg. Nu fnissar jag också <3 

Ser ut som en leksak typ men man kan steka i den precis som vanligt!


   
SvaraCitera

Ja, jag fick en man som hette ove och vart jätte gla.  Fick den av bell.. Tänker inte berätta vem jag skicka till då hn inte skrivit i tråden.


   
SvaraCitera

time:

Sista raden i julrimmet <3 tänk om det varit en dildo

hahahahahahaRodnar


   
SvaraCitera

time:

Sista raden i julrimmet <3 tänk om det varit en dildo

Suggestiva rim, that's how I roll


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

MrMan var min tomte och jag fick makro+vidvinkelobjektiv till min mobil och jag ba MENVA äresant huräremöjligt. Blev så himla glad Rodnar Hemlis vem jag ger till och jag är rätt missnöjd. Kunde gjort bättre ifrån mig. Ledsen Men det är tanken som räknas. Mycket kärlek i paketet iallafall!


   
SvaraCitera

24/7: makro+vidvinkelobjektiv

omg!


   
SvaraCitera
Lounge

24/7:
MrMan var min tomte och jag fick makro+vidvinkelobjektiv till min mobil och jag ba MENVA äresant huräremöjligt. Blev så himla glad Rodnar Hemlis vem jag ger till och jag är rätt missnöjd. Kunde gjort bättre ifrån mig. Ledsen Men det är tanken som räknas. Mycket kärlek i paketet iallafall!

its all about kina stuff!!! men d är säkert bra


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

24/7: MrMan var min tomte och jag fick makro+vidvinkelobjektiv till min mobil och jag ba MENVA äresant huräremöjligt. Blev så himla glad

Fick samma sak av honom idag fastän jag inte ens kunde vara med i tomteutdelningen, HELT FANTASTISKT! Macron var superduper! 


   
SvaraCitera

Alla har fått förutom jag känns det som Gråter


   
SvaraCitera

davvelito:
1. Vem var din tomte?
Hiba

2. Vad fick du?

stekpanna.jpg3. Är du nöjd med vad du fått och skickat iväg?
Klart jag är nöjd, storskrattade när jag öppnade paketet.
Jag har skickat iväg men det har nog inte kommit fram. ; )

Åh jag har också en sån där hemma fast limegrön, mycket roliga och smarta stekpannor! 


   
SvaraCitera

Zerafina: Åh jag har också en sån där hemma fast limegrön, mycket roliga och smarta stekpannor!

göra miniomelett typ..


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

time:

Fick samma sak av honom idag fastän jag inte ens kunde vara med i tomteutdelningen, HELT FANTASTISKT! Macron var superduper! 

SÅ HIMLA BRA! HjärtaHjärta


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

patrick bateman:
Alla har fått förutom jag känns det som Gråter

Inte ens hälften än Galen


   
SvaraCitera

time: Inte ens hälften än

Haha jag vet Galen Så avis bara! Känner mig som ett barn dagarna innan julafton Rodnar


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Haha jag vet Galen Så avis bara! Känner mig som ett barn dagarna innan julafton Rodnar

kul om ditt paket kommer på julaftonen, komiskt! Glad


   
SvaraCitera