Aviseringar
Rensa alla

Sekttips


Ämnesstartare

Jag har beslutat mig för att gå med i en sekt. Vilken rekommenderar ni? Det är synd att inte Heaven's Gate finns längre, deras policy införlivar nämligen ett flertal av mina andliga preferenser (bland annat att de åker i ett rymdskepp).


   
Citera
Ämnesstartare

Rekommenderar Svenska Motståndrörelsen. Då får man bo i husvagn och odla ZOG-fri potatis åt Klas Lund!

Avhopparbloggen:

Så för ungefär ett år sedan tog Jimmy på sig uppgiften att agera livvakt åt Klas.
Klas köpte en husvagn för organisationens pengar till Jimmy som han ställde upp bredvid sitt hus och i den har han bott och bor fortfarande i, då Klas som en sann kamrat sällan låter aktivister bo i sin villa. Jimmys sysslor där nere kantas mest av att koka kaffe till Klas, diska, hämta posten och laga mat.
Ibland får han även speciella hemliga uppdrag, som ZOG under inga omständigheter ska få reda på. Som t ex när Klas skickade ut Jimmy att plantera potatis i skogen med olika avstånd mellan varje så inte Mossad-agenterna kan förgifta hans potatisodling.

​Avhopparbloggen: Ledarens livvakt Jimmy Andersson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Rekommenderar Svenska Motståndrörelsen. Då får man bo i husvagn och odla ZOG-fri potatis åt Klas Lund!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

[bigsmile]

Den där bloggen är helt fantastiskt rolig förövigt! Rekommenderar starkt! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller Fria Nationalister Skåne, man får hänga med ​coola dudes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Familjen. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cult of anomie. vodka och sex med små popflickor mot erkännandet av guds gudomlighet (vilket torde vara rätt enkelt att gå med på).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå med i min sekt[cute]

allt är sämst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

gå med i min sekt[cute]

allt är sämst

Den är för lik min förra sekt. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

random rödinggrupp[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Den är för lik min förra sekt. [no-no]

jaså men då är mitt tips att du går med i din förra sekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

jaså men då är mitt tips att du går med i din förra sekt

Jag ser inga fördelar med den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Jag ser inga fördelar med den.

låter perfekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

låter perfekt!

Nej, det låter imperfekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Nej, det låter imperfekt.

bara om man gillar fördelar väl?


   
SvaraCitera