Aviseringar
Rensa alla

SelfieMånaden!


Ämnesstartare

Nu är det dags att introducera Selfie Månaden tycker jag å många andra! Syftet är att från och med första maj lägga ut en bild på sig själv i sociala medier varje dag. Man kan antingen köra med olika teman varje dag eller helt enkelt bara vara så ur snygg som möjligt! Dela vidare detta till kompisar, släkt, djur osv för det kommer bli sjuk roligt. Tagga #SelfieMånaden på era bilder så man kan ta del av varandras urläckra bilder! 

Om du är en tråkigt typ som tycker det verkar tråkigt kan du ju tänka varför du säkert blev nominerad och drack en öl. Frågan är, varför inte? 🙂  

Kom igen nu folket!

// Sadde


   
Citera
Ämnesetiketter

Mitt behov av att låta andra betrakta mitt ansikte är dessbättre ganska litet, särskilt online.


   
SvaraCitera

Dricker inte öl och finner heller inget intresse av att dela med mig av min nuna varje dag i en månad. Åh gu så tråkig jag måste vara, buhu 


   
SvaraCitera

Nej usch vad hemskt.


   
SvaraCitera
reben

blev inte utvald till o dricak öl = (


   
SvaraCitera
Yaren

kommer inte hända Och nej jag blev inte nominerad eller drack en öl 


   
SvaraCitera

Min största undran är vilket bryggeri som startade den där efterblivna trenden


   
SvaraCitera

Nöh. Och jag blev inte nominerad till att tvingas dricka öl. Och även om jag blivit nominerad, hade jag inte gjort det.


   
SvaraCitera

Saddeee

Kom igen nu folket!


Håll käften


   
SvaraCitera

va??? varför???


   
SvaraCitera
Kudhos

nope


   
SvaraCitera

Jag är väl tråkig, men nä, orkar inte


   
SvaraCitera

skulle inte orka, om inte snapchat räknas såklart, fast där fyller ens selfie en funktion ifs, så kanske inte är en selfie egentligen? vad räknas som en selfie?


   
SvaraCitera

pff fuck that shiet #no


   
SvaraCitera

Trams, man ska vara seriös.


   
SvaraCitera