Aviseringar
Rensa alla

Sen då?


enryggsäck:

jag menar FITTSAFTER, inget vanligt jävla vatten 🙁

Det får du inte så lätt, vatten är faktiskt uttorkande. Och "safterna" är inte ett tecken på orgasm i sig, lita på din känsla istället. Det låter inte orimligt att det rör sig om mental blockering. Tänk inte "nu måste jag få orgasm", slappna av och gör det på en plats som känns bekväm, fysiskt och psykiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

här kan vi snacka slösa bort Guds gåva mer än vad jag gör

Mena det.


   
SvaraCitera
Hando

enryggsäck:

Någon som har några tips på hur man ska göra för att inte ge upp?

Ta en kille/tjej, visa den personendenna filmen och njut...tjejkompisar säger att det faktiskt fungerar och är helt jävla underbart, testa iaf [y]


   
SvaraCitera

enryggsäck:

Någon som har några tips på hur man ska göra för att inte ge upp?

Ge inte upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag undrar en sak jag alltid undrat.
När jag tror mig uppleva orgasm känns det liksom typ som att jag bara inte orkar fortsätta ha sex. Det gör lite ont och kittlet och pirret har ersatts av en ganska irriterande känsla av att "inte kunna mera". Det är därför inte en så tillfredsställande känsla, det känns lite som at man ger upp innan "the grand finale"... Kan det vara så att jag bara stimulerar eller tror jag mig gå miste om nåt jag redan upplevt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Läs på istället, du verkar inte ha så mycket koll på kvinnokroppen

Vad spelar det för roll om jag läser på? Jag får ju inte orgasm för det dumb ass.


   
SvaraCitera

timjan:

jag undrar en sak jag alltid undrat.

samma känsla för killar


   
SvaraCitera

Tözen:

en schysst porrfilm

aldrig försökt att onanera till fantasin?

enryggsäck:

Någon som har några tips på hur man ska göra för att inte ge upp?

prova att ta bort munstycket så de bara är en stråle... om du inte redan gör de.. och prova sitta ner i duschen 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Ta en kille/tjej, visa den personendenna filmen och njut...tjejkompisar säger att det faktiskt fungerar och är helt jävla underbart, testa iaf [y]

HAhahhahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enryggsäck:

Vad spelar det för roll om jag läser på? Jag får ju inte orgasm för det dumb ass.

Du tror att du är torr när du nästan får orgasm, antingen är du bara dum eller jäkligt ovetandes.Jag antog ovetandes, men börjar luta åt det andra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitt ner så slipper du riskera rammel och kan koncentrera dig på onaniet 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du tror att du är torr när du nästan får orgasm, antingen är du bara dum eller jäkligt ovetandes.Jag antog ovetandes, men börjar luta åt det andra..

nej det tror jag inte?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjao:

Sitt ner så slipper du riskera rammel och kan koncentrera dig på onaniet 😀

yeah, har testat det med. Men samma sak där, jag känner skakningarna i benen som blir alltför intensiva. Men hey, skam den som ger sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

don't give up!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

aldrig försökt att onanera till fantasin?

jo?ofta man orkar sätta på en film?[tard]vad är felet med att onanera till porr och inte bara fantisera då?[tired]fördelen med porr är att man slipper tänka själv,man tänder mer på d visuella och man,eller ialf jag,får orgasm snabbare än när jag ska koncentrera mig på att fantisera oxå.[tired]va ingen jävla feminist nu och säg att porr är fel och att man SKA onanera till fantasin.[tired]


   
SvaraCitera