Aviseringar
Rensa alla

Sen med att beställa studentmössa


Ämnesstartare

Jag tar studenten om c. ett halvår och tydligen är jag sen med att beställa studentmössa.
Hur som helst så gick jag in på abcgruppens hemsida och den billigaste mössan kostade 500 kr, allt jag hade var mitt namn och en diamant i mitten [shake]
Sedan testade jag 123student och då blev det c. 300 kr.

Jag kommer bara använda mössjäveln i några timmar, finns det några andra företag som säljer studentmössor?


   
Citera

Behöver också veta.


   
SvaraCitera
smisk

Vet att typ Åhlens säljer mössor, fast de är ju tomma och tråkiga.

själv kände jag så här: visst att man bara har mössan några timmar på sig, men å andra sidan skrev alla mina klasskamrater massa fina saker i fodret på mössan och jag kommer ju spara den för resten av mitt liv. Det gjorde liksom inte så mycket att jag pungade ut en bra slant för den.
Dessutom är 300 inte så himlans farligt, det fixar man lätt ihop!


   
SvaraCitera

Casablanca:

Jag tar studenten om c. ett halvår och tydligen är jag sen med att beställa studentmössa.

Beställde min en månad innan, så wtf? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Dessutom är 300 inte så himlans farligt, det fixar man lätt ihop!

Nja, det kändes mer som om jag betalade för mycket för så lite.


   
SvaraCitera
smisk

Casablanca:

Nja, det kändes mer som om jag betalade för mycket för så lite.

Som sagt, det är ett minne för livet [party] både mina föräldrar och morföräldrar har kvar sina mössor, tex.


   
SvaraCitera

Sen? Har själv inte ens funderingarna på att köpa min egna för tillfället. kanske skiter jag rentav att stå där på trappan. Ändå liksom, ett litet jippo jag skiter blanka fan i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Som sagt, det är ett minne för livet [party] både mina föräldrar och morföräldrar har kvar sina mössor, tex.

Det är klart jag vill ha en mössa jag kan spara, letar bara efter ett billigare alternativ [cute]


   
SvaraCitera

Om du tycker det är dyrt behöver du ju inte köpa någon. Finns inget mösstvång. Ta på dig en fin hatt istället om du vill ha någon att slänga i luften [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Ta på dig en fin hatt istället om du vill ha någon att slänga i luften

Image
[party]


   
SvaraCitera

Casablanca:

hatt

Perfekt!


   
SvaraCitera

du kan få köpa min för typ 200 [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

la ut asmkt pengar åp skiten som lgiger och dammar!!


   
SvaraCitera

vet att ngn köpte tom tråkig mössa från åhlens el vad det var, känns fett ovärt...


   
SvaraCitera

köp 1 på blocket[party]


   
SvaraCitera