Aviseringar
Rensa alla

Sen mens när man just förlorat oskulden?


Ämnesstartare

Hejsan

Det är såhär, jag och min flickvän började ha sex för ett par veckor sedan (hon var oskuld). Hennes mens skulle ha börjat för ungefär 2 veckor sedan men har inte börjat än. (Kan tilläggas att hon i vanliga fall har oregelbunden mens och att den har varit lite sen förut också). Men huvudsakliga fråga är dock: Kan detta bero på att hon just har förlorat oskulden och börjat ha sex?

Det var nämligen exakt samma sak med min fd. flickvän. Hennes mens blev 2-3 veckor efter att jag tog hennes oskuld.

Några flickor här som känner igen er? Jag menar, vi har ju alltid använt kondom, så chansen är ju ändå minimal att hon har gått och blivit gravid, eller hur?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag vet inte men lita på alla svar du får på internetforum och skit i att gå till någon som vet något om det, det brukar normalt funka.

Och glöm inte att alla fall är exakt likadana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du förstod inte frågan, eller hur? Jag frågade INTE om min flickvän är gravid eller inte. Jag frågade om mensen kan vara sen för att man har förlorat oskulden "nyligen", så att säga.

Vill helt enkelt höra om det finns personer som känner igen sig, att såhär har det varit för er också.


   
SvaraCitera

Donkey_Kong:

2-3 veckor

samma sak hände med mitt ex o hon var oskuld då.. så kanske är någon gemensam nämnare? [crazy] oroa dig inte för mkt då ni nu använde skydd 🙂


   
SvaraCitera

Donkey_Kong:

Du förstod inte frågan, eller hur? Jag frågade INTE om min flickvän är gravid eller inte. Jag frågade om mensen kan vara sen för att man har förlorat oskulden "nyligen", så att säga.

Det har jag inte sagt något om [smile] [love][love][love][love][love]

[mad][cry][cry][mad]


   
SvaraCitera

så länge kondomen inte gick sönder så är hon inte gravid &
låter väldigt konstigt att någon skulle få senare mens bara för att hon haft sex för första gången[confused]


   
SvaraCitera

Hon kanske orora sig och är nervös. Det kan försena mensen ordentligt.


   
SvaraCitera

hon är gravid.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönt att höra att någon annan känner igen sig. Nej, jag är inte speciellt orolig då jag har varit med om detta förut och det löste sig. Men hon är rätt orolig, och det kan ju vara just det som försenar mensen ytterligare.

Föresten, kan det vara farligt att vara kvar "inne" i tjejen när man har kommit? Typ att sperma trycks ut ur kondomen eller något? haha [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha så var det för mej med! typ 2 veckor sen... :/ och shit vad orolig jag blev...Men det löste ju sig...kanske är nåt lurt md det dära..;)


   
SvaraCitera

om hon nu haft sex för första gången är hon kanske överorolig för att vara gravid och då bliren sen ;S


   
SvaraCitera

Donkey_Kong:

Jag frågade om mensen kan vara sen för att man har förlorat oskulden "nyligen", så att säga.

klart den KAN.

aldrig hört om det förut och det låter konstigt, men kan kan det väl.[tard]


   
SvaraCitera

Min försenades med 2 veckor med. Men jag körde oskyddat då så det berodde förmodligen på oro över att vara gravid...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera